مجری تلویزیونی روابط مصر و ایتالیا را تیره تر کرد!

مجری تلویزیونی روابط مصر و ایتالیا را تیره تر کرد!
سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 - 22:43

العالم- توهین و فحاشی یکی از مجریان زن مصری به "جولیو رجینی" دانشجوی ایتالیائی مقطع دکترای اقتصاد که به طرز مشکوکی در مصر کشته شد، موجب تیرگی بیشتر روابط قاهره - رم شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه " لیبرو کوتیدیانو" چاپ ایتالیا امروز (سه شنبه) نوشت: یک مجری زن مصری به نام رانیا یاسین به جولیو رجینی که برای تحصیلات دانشگاهی به مصر رفته و در این کشور به طرز مشکوکی کشته شده بود، فحاشی و توهین کرد.
این روزنامه ایتالیایی فحاشی رانیا به جولیو را شوکی برای ایتالیایی ها توصیف کرد و در گزارشی با عنوان "مجری زن مصری به رجینی فحاشی کرد" نوشت: رانیا خطاب به رجینی گفته است "به درک واصل شد".
سایت خبری هافینگتن پست نیز در این باره نوشت: یک مجری زن مصری مرگ رجینی را توطئه دانسته است و برای توجیه قتل مشکوک وی می گوید که جولیو تنها فردی در جهان نبود که کشته شود، به درک واصل شد.
روزنامه ایل جورناله هم اعلام کرد: اظهارات رانیا توهین به ایتالیا است.
این روزنامه با تحقیر مصر نوشت: کار به جایی رسیده که مصر هم به ایتالیا توهین می کند.
روزنامه ایتالیائی کوریره دِلا سِرا هم در این باره نوشت: اظهارات رانیا نشان می دهد که وی از تبعات مرگ رجینی بسیار عصبانی است. 
سایت خبری ایتالیائی لئوناردو هم در این خصوص نوشت: رانیا کنترل خود را از دست داد و آنچه را که شایسته رجینی نبود ، به وی گفت.
سایت تودی نیز با تمسخر رانیا، نوشت: مجری مصری سخنرانی بی بدیلی ایراد کرد که یکی از بهترین اجراهایش بود.

214-201-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها