توضیح سایتهای سعودی درباره سفیر متجاوز عربستان!

توضیح سایتهای سعودی درباره سفیر متجاوز عربستان!
پنج‌شنبه 9 ارديبهشت 1395 - 22:48

العالم - برخی سایت های سعودی خبر منتشر شده در رسانه های عربی درخصوص تجاوز عبدالرحمن الراسی سفیر عربستان در رومانی به یک دختر رمانیایی را تکذیب کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت خبری "شجون عربیه" در ابتدای گزارش اختصاصی خود به نقل خبر تجاوز عبدالرحمن الراسی سفیر عربستان در بخارست به منشی رومانیایی خود و سپس کشتن وی به نقل از سایت های عرب زبان پرداخت.

سایت شجون عربیه نوشت: این سایت تلاش کرد که به دنبال این خبر در مطبوعات و خبرگزاریهای جهانی بپردازد اما هیچ اثری این این خبر ختی در مطبوعات رومانی پیدا نکرد و این خبر فقط در سایت انگلیسی زبان " awdnews.com" وجود دارد.

به نوشته شجون عربیه، روزنامه رومانیایی "Evenimentul Zilei" به عنوان یکی از مهمترین مطبوعات رومانی نیز این خبر را تکذیب کرد و گفت: اکثر رسانه های گروهی و اتاق های خبر درباره این اطلاعات تحقیق کرده و دریافتند که درست نمی باشد.

شجون عربیه افزود: براساس گزارش های اولیه ای که این سایت انگلیسی مدعی آن شده است، "ایوانا ویلیسکو" قربانی ربوده شده مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و سپس با کمربند خفه شده و جسد او در یک دریاچه پیدا شده است.

به نوشته سایت سعودی، مشکل در اینجاست که این سایت اصلا نمی داند که سفیر عربستان در رومانی از یکسال پیش این کشور را ترک کرده و رئیس هیئت دیپلماتیک عربستان در روسیه شده است.

به نوشته شجون عربیه، روزنامه رومانیایی یاد شده تصریح کرد: مسئولان هیچگونه درخواست خدمات اضطراری یا نظیر آن را برای بیرون کشیدن جسدی از دریاچه و انتقال آن دریافت نکرده اند.

این سایت سعودی نوشت: نمایندگان وزارت امور خارجه رومانی نیز به این روزنامه گفتند که چنین حادثه ای اتفاق نیفتاده و واقعیت ندارد.

این سایت سعودی در عین حال نامی از این نمایندگان وزارت خارجه رومانی به نقل از روزنامه رومانیایی نبرده است و هنوز مسئولان رسمی عربستان نیز دراین باره این خبر واکنشی نشان نداده اند.

در همین حال، برخی منابع خبری نیز به نقل از الکساندرو گیبوی Alexandru Giboi مدیر خبرگزاری رسمی رومانی آگرپرس این خبر را تکذیب کردند و به نقل از او نوشتند: این خبر 10 روز قبل در پایگاه اینترنتی awdnews.com منتشر شد و حقیقت ندارد. 

پیش از این تعدادی از سایت های عرب زبان نوشتند که سفیر عربستان در رومانی به منشی رومانیایی خود تجاوز و سپس وی را با کمربند خفه کرده است.

6-9

پربیننده ترین خبرها