اعدام کودک 7 ساله سوری، آغازی بر پایان داعش!

اعدام کودک 7 ساله سوری، آغازی بر پایان داعش!
جمعه 17 ارديبهشت 1395 - 20:18

داعش یک کودک 7 ساله را در شهر رقۀ سوریه به اتهام "دشنام دادن به خداوند" اعدام کرد!

به گزارش پایگاه خبری العالم، منابع داخلی رقه در گفت و گو با خبرگزاری "سپوتنیک" گفتند که عناصر داعش چند روز قبل "معاذ حسن" 7 ساله را که حین بازی با همسالانش به خداوند ناسزا می گفت، دستگیر کردند! دادگاه شرعی داعش نیز در اقدامی مغایر با اصول شرعی که کودک نابالغ را در برابر اعمالش مسؤول نمی داند، به اعدام طفل 7 ساله حکم داد.
عمر بدرالدین کارشناس امور گروههای بنیادگرا و مسلح در این زمینه در گفت و گو با سپوتنیک گفت: اقدام داعش در اعدام کودک 7 ساله با بهانۀ به زبان آوردن کلام کفرآمیز، نتایج وخیمی به دنبال خوهد داشت و حتی ممکن است به تجزیه و تقسیم این گروه از داخل بینجامد.
وی خاطرنشان کرد داعش علی رغم جنایات بزرگی که در حق ملت سوریه و عراق انجام داده همواره تلاش کرده تا ظاهر شرعی و دینی به اقدامات خود بدهد که این روش، ویژۀ ابوبکر بغدادی است.
بدرالدین افزود: نکته جدید در اعدام کودک سوری این است که این اقدام باعث می شود عناصر داعش در عراق و سوریه دوباره به وجدان خود رجوع کنند و به روش و سیرۀ داعش نگاهی دوباره بیندازند.
وی تاکید کرد در حال حاضر همه باید تلاش کنند تا جهانیان از این جنایت مطلع شوند و به عنوان اقدامی که با تمام ادیان آسمانی منافات دارد با آن برخورد کنند چرا که در میان عناصر داعش هنوز کسانی هستند که انسانیت خود را از دست نداده و برخی هم تصور می کنند که در حال دفاع از کیان اسلام هستند که همین دو گروه ممکن است با این جنایت  داعش از آن روی برگردانند.
202
 

پربیننده ترین خبرها