داعش یک سوری را دوبار اعدام کرد! + عکس

داعش یک سوری را دوبار اعدام کرد! + عکس
يکشنبه 19 ارديبهشت 1395 - 22:29

گروه تروریستی داعش، یک شهروند سوری را که با دست و پای بسته از بالای ساختمانی بلند در حلب به پایین پرتاب شده بود، بعد از سقوط بر روی زمین نیز سنگسار کرد!

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ "العالم"، پایگاه های وابسته به این گروه تروریستی ضمن انتشار تصاویر این اعدام در اینترنت، مدعی شدند که جرم این فرد «ارتکاب عمل قوم لوط» بوده است.
هر چند گروه تروریستی "داعش" پیش از این نیز بارها تصاویری از اعدام افرادی منتشر کرده بود که با ادعای "همجنس گرایی" آنان را از بالای ساختمان های بلند به پایین پرتاب کرده است، اما این نخستین بار است که این گروه فردی را پس از سقوط بر روی زمین، سنگسار می کند.

گروه تروریستی داعش این اعدامها را در مناطق تحت کنترل خود برای ارعاب شهروندان و جلوگیری از هرگونه قیام و اعتراض مردم انجام می دهد.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

 

 

 

 

 


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها