دوربین العالم در جمع شیعیان تحت محاصرۀ الفوعه

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 - 22:31

گروه هاي مسلح تروريستي با نقض مكرر آتش بس درحومه ادلب، مناطق مسكوني در الفوعه و كفريا را بار دیگر هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش خبرنگار شبكه العالم، درحملات گروه هاي مسلح به مناطق مسكوني در الفوعه و كفريا، عده اي شهيد و مجروح شدند و خسارت هاي مالي زيادي نيز به بار آمد.

براساس اين گزارش، حملات گروه هاي مسلح در مناطق محاصره شده الفوعه و كفريا در حومه شمالي ادلب روز به روز درسايه سكوت بين المللي افزايش مي يابد.

گروه هاي مسلح مستقر در منطقه بِنش و مزارع الصواغيه با گلوله هاي خمپاره منطقه الفوعه را هدف قرار دادند و خسارت هاي زيادي به اين منطقه وارد كردند و شماري از اهالي نيز شهيد و مجروح شدند.

اهالي مناطق تحت محاصره الفوعه و كفريا درحومه شمالي ادلب درسالروز شهادت برخي از شهيدان در مقبره الشهدا تجمع كرده و بر موضع خود مبني برحمايت از مقاومت و مخالفت با تروريسم و مقاومت در مقابله با محاصره تاكيد كردند.

شركت كنندگان دراين تجمع بر سرمزار شهيدان كه مملو از عكس هاي آن ها بود، دسته هاي گل گذاشتند و براي شادي روح آن ها فاتحه خواندند، دعا كردند و صلوات فرستادند.

اهالي الفوعه درمصاحبه با خبرنگار شبكه العالم گفتند كه محاصره از عزم و اراده آن ها براي دفاع از وطن تا رسيدن به پيروزي يا نائل شدن به درجه شهادت نخواهد كاست.

7- 215

پربیننده ترین خبرها