مرجعیت عراق: سیاستمداران نمی خواهند بشنوند

مرجعیت عراق: سیاستمداران نمی خواهند بشنوند
جمعه 24 ارديبهشت 1395 - 22:56

نماینده مرجعیت عراق در کربلای معلی با انتقاد از عملکرد مسؤولان و سیاستمداران، انفجارهای اخیر در مناطق مختلف عراق را که صدها شهید و مجروح داشت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سومریه نیوز، سید "احمد الصافی" در نماز جمعه شهر مقدس کربلا ضمن تسلیت به خانواده قربانیان انفجارهای مزبور پرسید، چه وقت مسؤولین به آگاهی خواهند رسید و نابسامانی در مدیریت کشور را پایان خواهند داد.    
وی افزود، زبان از توصیف فاجعه آنچه در کشور جریان دارد و رنج های مردم عراق در زمینه های مختلف، ناتوان است.  
الصافی خاطر نشان کرد، تروریست ها به ارتکاب جنایت ادامه داده و به خونریزی افتخار می کنند، به همین دلیل همه می پرسند مسئولین دیگر چه زمانی بیدار و آگاه می شوند، کشمکش و توجه به منافع شخصی را کنار گذاشته و برای متوقف کردن هرج و مرج در مدیریت کشور با یکدیگر وحدت کلمه خواهند داشت.
وی یادآور شد، متاسفانه سخن گفتن در این زمینه بی فایده است چون سیاستمداران به ندای پند دهندگان گوش نمی دهند. 
مرجعیت عراق چهارشنبه هفته گذشته با هشدار به طرف های سیاسی درباره ادامه شیوه فعلی در برخورد با بحران هایی که این کشور با آن مواجه است، اتحاذ تدابیر "جدی و محسوس" برای خروج از این وضعیت را خواستار شد.
شهر بغداد پایتخت عراق روز چهارشنبه شاهد شهادت 25 نفر و مجروحیت 74 نفر بر اثر انفجار دو دستگاه خودروی بمب گذاری شده در خیابان های "کاظمین" و "الربیع" بود. 
همچنین انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده در شهرک "صدر" در شرق بغداد که گروه تروریستی "داعش" مسئولیت آن را عهده دار شد، شهادت 30 نفر و زخمی شدن 65 نفر را به همراه داشت.  
206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها