تسلیت رهبرانصارالله به سیدحسن نصرالله

تسلیت رهبرانصارالله به سیدحسن نصرالله
دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 - 13:04

عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن با ارسال تلگرافی به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان ارشد این حزب را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالملک الحوثی در پیام خود با ستایش از دستاوردها و پیروزی های حزب الله، گفت: این فداکاری ها و جانفشانی های عظیم در راه خداوند تبارک و تعالی و هم پایه و همسطح عظمت هدف مقدس، ایمان راسخ، یقین ثابت و موضع برحق امتی است که امیرالمومنین و نوادگان بزرگوار پیامبر اکرم (ص) در صدر شهدای آن هستند.   

الحوثی شهادت مصطفی بدرالدین را به سید حسن نصرالله تبریک و تسلیت گفت و افزود: این همان راه درستی است که در آن سستی و شکست وجود ندارد. ما در یک نبرد و در یک جبهه و زیر یک پرچم با قدرت های ظالم و استکبار مبارزه می کنیم و برادران مبارز حزب الله را بهترین الگو در میدان نبرد می دانیم همانطور که شهید سید حسین بدرالدین الحوثی درباره آن ها گفته است آن ها سرور مجاهدان در این دنیا هستند و آبروی امت اسلام را حفظ کرده اند.

مصطفی بدرالدین فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله بامداد جمعه، 24 اردیبهشت، در ریف دمشق در منطقه‌ای نزدیک فرودگاه بین‌المللی دمشق بر اثر انفجاری به شهادت رسید.

204 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها