استانداری الانبار: فلوجه را هم آزاد کنید

استانداری الانبار: فلوجه را هم آزاد کنید
چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395 - 10:53

شورای استانداری الانبار پس از آزادسازی شهر الرطبه از اشغال گروه تروریستی داعش، از فرماندهان عملیات مشترک عراق خواست عملیات آزادسازی شهر فلوجه را هم آغاز کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت سومریه نیوز، "صباح کرحوت"، رئیس شورای استانداری الانبار، آزادسازی کامل شهر الرطبه (در 310 کیلومتری غرب الرمادی) از اشغال گروه تروریستی داعش را به مردم این استان و فرماندهان نیروهای امنیتی و رزمندگان عشایر عراق تبریک گفت.

کرحوت همچنین از فرماندهان عملیات مشترک عراق خواست پس از آزادسازی کامل الرطبه، عملیات آزادسازی فلوجه از اشغال "داعش" را هم آغاز کنند.
سرتیپ هادی رزیج کسار، رئیس پلیس الانبار عصر دیروز (سه شنبه 28 اردیبهشت) اعلام کرد که شهر الرطبه به طور کامل آزاد شد و پرچم عراق بر فراز یکی از ساختمان های شهر به اهتزاز درآمد.
منابعی در فرماندهی عملیات الانبار اعلام کردند که نیروهای عراقی توانستند مناطق رمیله، الصکار، العسکری و الانتصار را که در ورودی شرقی الرطبه قرار دارند، آزاد کنند.
نیروهای سازمان مبارزه با تروریسم هم در عملیاتی ورودی شمالی الرطبه را آزاد کردند.

به گفته منابع عراقی، در جریان این عملیات که با پشتیبانی هوایی ارتش انجام شد، 14 تروریست کشته شدند و 3 خودروی آنها منهدم شد.

208 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها