نقض آتش بس در ریف دمشق و حلب سوریه

نقض آتش بس در ریف دمشق و حلب سوریه
پنج‌شنبه 30 ارديبهشت 1395 - 11:21

العالم - گروه های تروریستی فعال در سوریه با حمله به مواضع نظامی و مناطق مسکونی در ریف دمشق و حلب بار دیگر آتش بس را نقض کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز هماهنگی و نظارت بر آتش بس ارتش روسیه در پایگاه هوائی حمیمیم استان لاذقیه سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد:گروه های تروریستی در 24 ساعت 10 بار آتش بس را نقض کردند که 8 مورد در استان ریف دمشق و 2 مورد در استان حلب بود.
این مرکز در بیانیه ای که در سایت اینترنتی وزارت دفاع این کشور منتشر شد، افزود: نیروهای گروه تروریستی جیش الاسلام با گلوله باران مواضع نیروهای ارتش سوریه در مناطق جوبر، حتیته الجرش و دوما در استان ریف دمشق و شلیک گلوله های خمپاره به سوی مناطق مسکونی الاسد، برزه و الصالحیه، آتش بس را نقض کردند.
در این بیانیه آمده است: جیش الاسلام موشک هائی نیز به سوی مناطق مسکونی همچون الزهراء شلیک کرد.
این مرکزروسی با بیان اینکه ارتش سوریه در استان حلب حملات جبهه النصره را دفع کرد، یادآور شد: جبهه النصره در حملات خود در این استان از تانک استفاده کرد.  
مرکز هماهنگی و نظارت بر آتش بس اعلام کرد: به طور کلی ، آتش بس در اکثر استان های سوریه برقرار است.
این مرکزاز تداوم فروریختن کمک های لازم در شهر دیرالزور خبر داد و افزود: جنگنده های وزارت دفاع روسیه به وسیله هواپیما 38 تن کمک های لازم را در شهر دیر الزور که تحت محاصره داعش است ، فروریختند.
214-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها