تلفات سنگین تروریستها در غوطه شرقی + ویدیو

يکشنبه 2 خرداد 1395 - 16:57

دمشق (العالم) – ارتش سوریه و همپیمانانش مزارع "حرستا القنطره" واقع در "غوطه شرقی" در استان "ریف دمشق" را پس از درگیری با گروه های تروریست به ویژه "جیش الاسلام" و "جبهه النصره" آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ارتش سوریه و هم پیمانانش پس از آزاد سازی 13 روستا در این منطقه و سیطره بر 40 کیلومتر مربع به نزدیکی شهر "النشابیه" رسیدند.
درگیری گروه های تروریستی "جبهه النصره"، "فیلق الرحمن" و "جیش الفسطاط" که مورد حمایت قطر هستند با گروه تروریستی جیش الاسلام که مورد حمایت عربستان سعودی است پس از شکست میانجیگری میان آنان برای ائتلاف دوباره، مجددا در غوطه شرقی آغاز شد که بر اثر آن تا زمان حاضر 1000 تروریست کشته شده اند.
ارتش سوریه و هم پیمانانش در جنوب شرقی "حمص" ضمن درگیری با گروه تروریستی "داعش" ارتفاعات "الخضاریات" را آزاد ساختند.
منابع ارتش سوریه گفتند، شماری تروریست داعشی در این عملیات کشته و تجهیزاتشان منهدم شد.
ارتش سوریه و هم پیمانانش در حوزه نفتی "الشاعر" حمص عملیات شان را ادامه داده، و کارگاه هایی برای بازسازی زیان های وارده به حوزه نفتی "المهر" ایجاد کردند.
"اسد السیمان" مدیر حوزه های نفتی به شبکه خبری "العالم" گفت، کارگاه های بازسازی شرکت نفت "حیان" و تیم فنی آن اقدام به برآورد زیان های وارده به نیروگاه برق و بازسازی خط "مهر 2" نمودند.   
ارتش سوریه و هم پیمانانش ضمن شکستن محاصره نیروگاه برق "الزاره"، تروریست های جبهه النصره و "احرار الشام" را به عمق شهر "حر بنفسه" در جنوب "حماه" فراری دادند. 
ارتش سوریه و نیروهای همپیمانانش تمام مواضع مهم شمال و شرق حر بنفسه را پس از درگیری با گروه های تروریست آزاد کردند.
منابع سوری تاکید کردند، این درگیری به کشته شدن صد تروریست و انهدام 10 خودروی حامل تیربار انجامید.
206
 

پربیننده ترین خبرها