رامبوی عراق، به فلوجه رسید..

ابوعزرائیل در فلوجه:به علی قسم، پودرتان می کنیم!+ویدیو

چهارشنبه 5 خرداد 1395 - 08:36

ابوعزرائیل، فرماندۀ معروفِ گردان های امام علی (ع)، با انتشارِ ویدیویی از فلوجه، خطاب به داعشی ها اعلام کرد: پودرتان می کنیم !

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ابوعزرائیل، تاکید کرد: امشب به فلوجه حمله می کنیم و آن را به آغوش وطن باز می گردانیم.
وی که به همراه همرزمانش از فلوجه سخن می گفت، افزود: اینجا فلوجه است؛ درست است که برای رسیدن به اینجا، عزیزانی را از دست دادیم که خاک پایشان به سر شما (داعشی ها) می ارزید، اما اکنون ما اینجا هستیم و منطقه "بیجی" در دست ماست.

ابوعزرائیل سپس خاطر نشان کرد: به خدای بزرگ سوگند اگر از خدا نمی ترسیدیم، تا این لحظه شما را با خاک یکسان کرده بودیم، اما بیم ِ آن داریم که خانواده های بی گناه آسیب ببینند. دیروز، شماری از این خانواده ها خود را به ما رساندند و ما آن ها را به مکان امن منتقل کردیم.
وی با تاکید بر این که اکنون، فلوجه به مرکز عملیات تبدیل شده است، گفت: این موضوع را از طریق اعلامیه هایی که توسط نیروی هوایی میان مردم پخش شدند، به اطلاع مردم و ساکنان فلوجه رساندیم و امشب، حمله خواهیم کرد.
ابوعزرائیل سپس نام شماری از فرماندهان معروفِ بسیج مردمی عراق را برشمرد و تاکید کرد که همگی در عملیات آزادسازی فلوجه شرکت دارند، زیرا این عملیات، به مثابۀ بسیج عمومی است.

ابوعزرائیل سپس به نام امیرالمؤمنین علی علیه السلام سوگند یاد کرد که "داعشی ها را خفه خواهیم کرد".
وی افزود: هر کاری می توانید بکنید، حتی اگر شیمیایی هم بزنید، کاری از پیش نخواهید برد، ما همین جا می مانیم و تا شما را خاک نکرده ایم، از پای نخواهیم نشست، حتی اطراف فلوجه هم جایی برای شما نخواهد بود زیرا آن جا را هم با خاک یکسان خواهیم کرد.
ابوعزرائیل، از چهره های بسیار معروف بسیج مردمی در عراق است.
نام اصلی ابوعزرائیل، ایوب فالح الربیعی است. وی در زمان صدام، دستگیر و به اعدام محکوم شده بود، اما پیش از اعدام موفق به فرار شده بود و به همین سبب، مردم، او را ابوعزرائیل می خوانند.

وی قبلا استاد تربیت بدنی یکی از دانشگاه های عراق بود، ولی با آغاز بحران داعش و پس از فتوای مرجعیت، کار خود را رها کرد و به نیروهای بسیج مردمی ملحق شد.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها