حضور در مسجد الحرام با لباس عروس!+فیلم

شنبه 8 خرداد 1395 - 19:04

مسئولان مسجد الحرام تازه عروسی را که قصد داشت با لباس عروسی و همراه با شوهر خود وارد مسجد الحرام شود، از این کار باز داشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، انتشار ویدئویی از یک زن که قصد دارد با لباس عروس وارد مسجد الحرام شود، واکنش های مختلفی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی داشته است.
در حالی که برخی از کاربران این اقدام عجیب را نوعی بی احترامی به مسجد الحرام دانسته و آن را سرزنش کرده اند، گروهی دیگر با "عروس" همدردی کرده و گفته اند که هدف وی بهره مند شدن از برکت این مکان مقدس و کسب آرامش در آغاز زندگی مشترکش بوده است.
هنگامی که این زن، با لباس عروسی وارد صحن مسجد الحرام شده است، مسئولان صحن او را به پشت یکی از درها و دور از دیدگان مردم هدایت کرده اند و برای او و شوهرش توضیح داده اند که این لباس مناسب قداست مسجد الحرام نیست.
روزنامۀ "قبس" عربستان در این باره نوشته است که مسئولان صحن مسجد الحرام لباس مناسبی در اختیار این زن قرار داده و پس از آن به او اجازۀ ورود داده اند.
البته این نخستین بار نیست که مسئولان صحن مسجد الحرام با اقدام های عجیبی از این دست رو به رو می شوند. چندی پیش نیز فردی برای اینکه مبادا دوچرخه اش را به سرقت ببرند، قصد داشت با آن وارد مسجد الحرام شود.


 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها