هیلاری کلینتون چقدر از کامپیوتر سر در می آورد؟

هیلاری کلینتون چقدر از کامپیوتر سر در می آورد؟
شنبه 8 خرداد 1395 - 23:21

یک مسئول سابق آمریکایی گفت که هیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری آمریکا، روش استفاده از ایمیل از طریق کامپیوتر را نمی داند و تنها چک کردن ایمیل با گوشی همراه "بلک بری" خود را بلد است!

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، لویس لوکینز، مدیر پیشین دبیرخانۀ اجرایی وزارت خارجۀ آمریکا این واقعیت را هفتۀ گذشته در برابر دادگاه و در جریان شهادت دادن دربارۀ ایمیل های افشا شدۀ وزارت خارجۀ آمریکا مطرح کرد.
از سوی دیگر، کلینتون که متهم است در دوران تصدی منصب وزارت خارجۀ آمریکا از یک حساب غیر دولتی برای رد و بدل کردن ایمیل های رسمی استفاده کرده، در دفاع از خود گفته است که آنچه انجام داده، با آنچه که وزرای خارجۀ پیش از او انجام می داده اند، تفاوتی ندارد.
به تازگی مشخص شده است که هیلاری کلینتون در زمانی که وزیر خارجه بوده، با نقض قوانین فدرال آمریکا، از یک ایمیل شخصی برای رد و بدل کردن ایمیل های دولتی استفاده می کرده است.
"راشا تودی" در این باره نوشت که بازرس وزارت خارجۀ آمریکا متوجه شده است که سیستم ارسال ایمیل دفتر کلینتون، در زمان وزارت او، مشکلات جدی داشته است. بر اساس گزارش این بازرس، کلینتون نتوانسته است تمام ایمیل های متعلق به وزارت خارجۀ آمریکا را دریافت کند.
کلینتون از یک سال پیش با این اتهام رو به روست و بارها به دلیل همین امر از سوی رقبای انتخاباتی خود، به ویژه دونالد ترامپ جمهوری خواه، مورد حمله قرار گرفته است.
مخالفان کلینتون با استناد به این اتهام ها دربارۀ میزان صداقت و قابل اعتماد بودن او ابراز تردید می کنند.
در نظر سنجی ها نیز مردم بیش از هر چیز دربارۀ این ویژگی کلینتون ابراز تردید کرده اند.
مسألۀ استفادۀ کلینتون از یک ایمیل شخصی برای ارتباطات دیپلماتیک، نخستین بار در سال 2015 و در جریان تحقیقات نمایندگان جمهوری خواه کنگره دربارۀ زمینه های حمله به سفارت آمریکا در بنغازی لیبی رسانه ای شد.

220-9 

پربیننده ترین خبرها