تنبیه در ژاپن؛ رها کردن کودک در جنگل!

تنبیه در ژاپن؛ رها کردن کودک در جنگل!
پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 - 16:48

العالم ـ نیروهای امداد و نجات ژاپن در حال جستجوی کودک 7 ساله در جنگلهای انبوهِ محلِ سکونتِ خرسها هستند که والدینش او را برای تنبیه در جنگل رها کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک گروه از دفاع شهری ژاپن به تیم جستجوی "یاماتو تانوکا" ، کودک 7 ساله گمشده در جنگلها، پیوست.
عملیات جستجوی این کودک با مشارکت یگان هایی از پلیس و بالگردها همراه با پوشش رسانه ای گسترده وارد پنجمین روز خود شد.
این در حالی است که 75 نفر از نیروهای دفاع شهری به 200 نیروی نظامی و غیرنظامی برای جستجوی کودک در جنگلهای انبوه در یک منطقه کوهستانی در جزیره هوکایدو ملحق شدند.
والدین این کودک روز شنبه گذشته در مورد گم شدن فرزندشان به پلیس اطلاع دادند؛ اما پس از آن اعتراف کردند که برای تنبیه کودکشان، او را در جنگل رها کرده بودند.
پدر این کودک پیشتر در اظهارات مطبوعاتی گفته بود که برای تنبیه کودکش که به سمت خودروها و عابران در یک گردشگاه عمومی سنگ پرتاب کرده بود، او را در جنگل رها کرده است.
وی افزود: اقدامی غیرقابل بخشش در حق کودکمان انجام دادیم و برای همه مشکل درست کردیم و امیدوارم که حالش خوب باشد.
پلیس محلی توضیح داد که روز شنبه 28 ماه می، یاماتو به همراه خواهر بزرگتر و مادر و پدرش در پارکی نزدیک جنگل بودند که با پرتاب سنگ به سمت ماشین ها و رهگذران، خشم پدرش را برانگیخت.
برخی گزارش ها حاکی است که والدین یاماتو در راه بازگشت به خانه، او را از ماشین بیرون آورده و تنها در جنگل رها کردند، سپس با ماشین حدود 500 متر از محل دور شدند.
سخنگوی پلیس محلی اظهار داشت که "آنها گفتند بلافاصله برگشتند اما کودک را نیافتند".
علی رغم مشارکت گسترده افراد و نیروها در جستجوی این کودک، تا شامگاه چهارشنبه هیچ اثری از او نبود؛ این در حالی است که بسیاری نگران هستند که مبادا کودک، هنگام بارش شدید باران در شامگاه سه شنبه، جان سالم بدر نبرده باشد.
پلیس تاکید کرد که والدین این کودک را به غفلت از کودکشان متهم خواهد کرد؛ همچنین مردم ژاپن در شبکه های ارتباط اجتماعی خشم خود را از این حادثه ابراز و رفتار والدین این کودک را محکوم کردند.

210-9

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها