دفاع از مداوای تروریست های النصره در اسرائیل

دفاع از مداوای تروریست های النصره در اسرائیل
پنج‌شنبه 13 خرداد 1395 - 22:38

العالم - رئیس اسبق موساد از معالجۀ تروریست های مجروح عضو جبهه النصره که علیه مردم سوریه می جنگند، در بیمارستان های اسرائیل دفاع کرد.

به گزارش پایگاه خبری العالم آفرایم هلیفی در گفت و گو با شبکه الجزیرۀ انگلیسی گفت که بهتر است با دشمن، رفتار انسانی داشته باشیم!
وی بدون اشاره به اهداف راهبردی و سیاسی رژیم صهیونیستی از معالجۀ تروریست های سوریه مدعی شد که مسایل انسانی باید در درجۀ اول اهمیت باشد.
وی بیان کرد که معالجۀ این مجروحان پیامدهای منفی برای اسرائیلی ها نخواهد داشت زیرا اوضاع سوریه به آنان اجازه می دهد تا کاری را انجام دهند که هیچ جای دیگر دنیا قادر به انجامش نیستند.
رئیس اسبق موساد در پاسخ به سؤال دیگری گفت که اسرائیل به صورت مستقیم از سوی القاعده هدف قرار نگرفته است.
هلیفی دربارۀ موضع اسرائیل نسبت به تحولات سوریه خاطرنشان کرد که سوریه تنها کشوری است که کلید صلح در منطقه به شمار می آید و تا کنون 6 نخست وزیر اسرائیل در امضای توافقنامۀ صلح با این کشور ناکام مانده اند.
وی با بیان این که مشکل فعلی سوریه، بین مردم این کشور نیستند مدعی شد که دخالت های خارجی باعث ایجاد مشکل در سوریه شده و اسرائیل مایل است سوریه در آینده سیاست های صلح و روابط حسنه با کشورهای همسایه اش را در پیش گیرد.
هالیفی همچنین افزود : وقت آن فرا رسیده که اسرائیلی ها با حماس مذاکره کنند زیرا گفت و گوی مستقیم با دشمن سرسخت باعث می شود که در نهایت، اصل زندگی مسالمت آمیز را بپذیرند.

202-9 

پربیننده ترین خبرها