#مؤمن_متعبد_انقلابی

اشارۀ رهبری به توصیف کمتر به کار رفته دربارۀ امام (ره)

اشارۀ رهبری به توصیف کمتر به کار رفته دربارۀ امام (ره)
جمعه 14 خرداد 1395 - 11:01

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: یکی از عناوین و اوصافی که درباره‌ی امام راحل عظیم‌الشأن کمتر به‌کار رفته، یک عنوان جامع است که من این‌جور تعبیر می‌کنم: #مؤمن_متعبد_انقلابی

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب پیش از ظهر امروز (جمعه) در مراسم بیست‌ و‌ هفتمین سالروز رحلت امام خمینی (ره) تأکید کردند: امام، امام انقلاب بود. قدرت‌های مادی هم که نسبت به امام همواره غضبناک بودند و از امام می‌هراسیدند، بیشتر به خاطر این صفت انقلابیگری بود.
ایشان افزودند: امروز هم دشمنان ملت با خصوصیت انقلابیگری او دشمنند. اساساً قدرت‌های مادی از کلمه‌ی انقلاب وحشت می‌کنند/ #امام_انقلابی_ما کشور را به‌وسیله‌ی انقلاب از منجلاب‌ها بیرون کشید/ امام، مسیر و ریل را به سمت هدف‌های بزرگ عوض کرد؛ این هدف‌ها خلاصه می‌شود در #حاکمیت_دین_خدا.
رهبر انقلاب در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) خاطرنشان کردند: یکی از عناوین و اوصافی که درباره‌ی امام راحل عظیم‌الشأن کمتر به‌کار رفته، یک عنوان جامع است که من این‌جور تعبیر می‌کنم: #مؤمن_متعبد_انقلابی/ ما امام را با صفات متعددی همواره توصیف می‌کنیم اما این صفت که ما کمتر امام را با آن توصیف کرده‌ایم یک صفت جامع است. امام مؤمن است، متعبد است و انقلابی است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها