چرا اسرائیل عناصر القاعدۀ سوریه را درمان می کند؟

چرا اسرائیل عناصر القاعدۀ سوریه را درمان می کند؟
جمعه 14 خرداد 1395 - 18:54

رئیس اسبق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) ضمن اعتراف به درمان عناصر جبهة النصره (شاخۀ سازمان القاعده در سوریه)، به توجیه این اقدام پرداخت

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم،  افرایم هالیوی در مصاحبه با رسانه ها گفت: «ارائۀ کمک به جبهة النصره بازتاب منفی بر اسرائیل نخواهد گذاشت، وضعیت در سوریه این اجازه را می دهد که (رژيم صهیونیستی) اکنون کاری را انجام دهد که در هیچ جای دیگر جهان نمی تواند».

رئیس سابق موساد مدعی شد: «مشکل کنونی در سوریه بین سوریها نیست بلکه در دخالت های خارجی در آنجا است" .

پایگاه "وطن" که اظهارات هالیوی را منتشر کرده است، نوشت که هالیوی در بخش دیگری از اظهاراتش گفته است: "زمان آن رسیده است که اسرائیلی ها با حماس مذاکره کنند."

این مسئول صهیونیست افزود: «مذاکره مستقیم با دشمن سرسخت، در نهایت، منجر به پذیرش اصل همزیستی مشترک خواهد شد».

هالیوی، همچنین، اعتراف کرد که «درخواست از جهان اسلام برای به رسمیت شناختن موجودیت اسرائیل تقریبا مثل درخواست از آنها برای تغیر دینشان است».

رژیم صهیونیستی تا کنون صدها تن از مجروحان جبهة النصره را برای درمان و آماده سازی مجدد برای جنگ، از سوریه به اسرائیل منتقل کرده است. اکنون اظهارات این مسئول سابق اسرائیلی نشان می دهد که مقامات این رژیم نه تنها از ارائه کمک به عناصر القاعده در سوریه ابایی ندارند، بلکه اساسا آنان را خطری برای اسرائیل نمی دانند و به آنان، به چشم نیروهایی قابل اعتماد برای جنگ علیه دولت وملت سوریه می نگرند.

6-220

پربیننده ترین خبرها