نوجوانان انتحاری، 15 درصد از تلفات داعش در فلوجه

نوجوانان انتحاری، 15 درصد از تلفات داعش در فلوجه
شنبه 15 خرداد 1395 - 11:45

الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد کشته های داعش از زمان آغاز عملیات پاکسازی فلوجه به 665 نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری العالم در این بیانیه آمده است که مرکز عملیات نیمۀ شعبان در حال پیشروی و تثبیت نقاط فتح شده در اطراف فلوجه و پاکسازی آنها از مواد منفجره است.
صقلاویه که هنوز مرکز آن زیر آتش نیروهای بسیج مردمی است روز گذشته شاهد آزادسازی بیشتر مناطق اطرافش بود و نیروهای مهندسی عملیات در حال پاکسازی آنها هستند که این روند در مرکز "البوشجل" و چندین منطقه دیگر نیز جریان دارد.
این بیانیه تأکید می کند که از آغاز عملیات تا کنون بر اساس گزارش های اطلاعاتی و جمع آوری شده توسط دستگاههای شنود حدود 665 داعشی از جمله چند فرماندۀ میدانی به هلاکت رسیده اند که 15 درصد از آنها نوجوانان عرب و خارجی بودند که توسط داعش به عنوان عامل انتحاری به کار گرفته شدند.
این بیانیه از حضور حدود 2 هزار تروریست در مرکز فلوجه خبر داد که داعش آنها را برای تحکیم خطوط دفاعی خود در آن منطقه جمع آوری کرده است.
بسیج مردمی عراق از زمان آغاز عملیات تا کنون موفق به آزادسازی تمامی مناطق نزدیک به فلوجه وبخش های وسیعی از صقلاویه شده و تونل هایی که داعش برای جابجایی و ذخیرۀ سلاح و مهمات به کار گرفته نیز کشف شده اند.
202
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها