ادامۀ حملات تروریستی به فوعه و كفريا در رمضان +ویدیو

پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 - 13:04

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اهالی دو شهرک محاصره شده فوعه و کفریا در حومه شمالی ادلب به دلیل حملات مستمر گروههای تروریستی با شرایط دشواری روبرو شده اند.

خبرنگار شبکه العالم از شهرک تحت محاصره فوعه در سوریه گزارش داد، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گروه‌های تروریست به حمله به دو شهرک تحت محاصره فوعه و کفریا در حومۀ شمالی ادلب ادامه می‌دهند و خانه‌های مردم را به تلی از آوار تبدیل می کنند.. این رنج و مشکلات، به رنج محاصره ظالمانه اهالی این دو شهرک افزوده می شود. علاوه بر این هر روز شماری از شهروندان به دلیل نبود دارو و تجهیزات پزشکی شهید می شوند.
اسامه قرباش پزشک بیمارستان صحرایی فوعه به خبرنگار العالم گفت: از صبح گلوله باران گسترده شهرک ادامه دارد که باعث زخمی شدن شماری از اهالی شده است.
با وجود اینکه گلوله باران گروههای تروریستی باعث شد که تنها مخزن آب شهرک الفوعه از خدمات دهی باز بماند، اهالی این شهرک با رنج و مشقت به روزه داری خود ادامه می دهند.
این درحالی است که حتی مدارس از گلوله باران در امان نمانده و مساجد همواره هدف تروریست ها می باشد.
جمیل الشیخ خبرنگار شبکه العالم گفت: همگان از رنج و مشکلات این دو شهرک محاصره شده از نظر کمبود مواد غذایی و پزشکی و نبود مواد خام برای اصلاح ویرانی های ناشی از گلوله باران عناصر مسلح آگاه هستند، و این امر بر کسی پوشیده نیست.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها