سه دستاورد بزرگ لبنان از نگاه شیخ نعیم قاسم

سه دستاورد بزرگ لبنان از نگاه شیخ نعیم قاسم
جمعه 21 خرداد 1395 - 10:51

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد که معادله ارتش و ملت و مقاومت در این مدت زمان اندک از حیات لبنان سه دستاورد بزرگ را تحقق بخشید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در نشستی سیاسی در منطقه کفرفیلا به تشریح دستاوردهای لبنان پرداخت و گفت: اولین دستاورد آزادسازی خاک لبنان در سال 2000 میلادی و گذر   لبنان از یک کشور ضعیف به یک کشور قدرتمند بود.

وی خاطرنشان کرد: این پیروزی عامل اصلی شکل گیری نهضت اقتصادی، عمرانی، رشد و توسعه در کشور شد.

وی افزود: " دومین دستاورد هدف قرار دادن خطرناک ترین تروریست ها یعنی تروریست های اسراییلی و تکفیری در منطقه و جهان بوده است که این اقدام به همراه موفقیت های بدست آمده در مقابله با اسراییل و تکفیری ها باعث شد تا لبنان در جوی از آسایش و ثبات و امنیت در برابر همه تحولات و تنش های موجود در منطقه به ویژه در سوریه بسر ببرد.

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: سومین دستاورد برقراری امنیت است. اگر گروه تروریستی داعش در مناطق قلمون و القصیر و در همسایگی شرق لبنان باقی می ماند؛ هم اکنون در کنار یک امارات تکفیری قرار داشتیم و شاهد رفت و آمد خودروهای بمب گذاری شده از نقطه ای به نقطه دیگر در لبنان بودیم زیرا قلمون و القصیر محل استقرار داعشی ها و مقرهای نظامی آنها بود.

وی درباره وضعیت داخلی لبنان نیز تصریح کرد: راه حل در وضع یک قانون مدرن و عادلانه در انتخابات پارلمانی و تفاهم برای رسیدگی به خواسته ها و دغدغه های دو جریان سیاسی در لبنان است که به انتخاب رئیس جمهوری و فعال سازی پارلمان منجر شود. سومین فاکتور کمک کننده به حل وضعیت لبنان نیز اعطای اولویت همگان به دفاع از لبنان در مقابله با تروریست های اسرائیلی و تکفیری است.

209-6-9

پربیننده ترین خبرها