واکسیناسیون وحشتناک در هند با ماهی زنده! +ویدئو

شنبه 22 خرداد 1395 - 15:15

یک قبیلۀ هندی، برای اجرای شیوه ای سری از واکسینه کردن مردم در برابر آسم، با ضرب و شتم، به آنان ماهی زنده می خوراند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، قبیلۀ ثروتمندِ "باتخینی جاود" هر ساله در شهر حیدرآباد هند، برنامه ای خیریه برای واکسینه کردن مردم در برابر آسم برگزار می کند که از نظر علمی، هنوز توجیهی برای آن یافت نشده است و راز آن را تنها اعضای این قبیله می دانند.
به نوشتۀ وبگاه "روسیا الیوم" این برنامه خیریه که هواداران بسیار زیادی در هند دارد، بر پایه تهیۀ ماده ای زرد رنگ است که معجونی از گیاهان مختلف است. آن ها این مادۀ زرد رنگ را در دهان یک ماهی زنده می گذارند و ماهی را در دهان مردم فرو می کنند. طبق اعتقاد این افراد، وقتی که شخص ماهی زنده را می بلعد، ماهی از مِری او پایین می رود و در هنگام پایین رفتن، دهانش به دیوارۀ مری برخورد می کند و مادۀ زرد رنگ، به این شیوه، دستگاه تنفسی شخص را واکسینه می کند.

اما عملیات خوراندن ماهی زنده به بیش از 40 هزار هندی در سال جاری، خالی از صحنه های آزاردهنده نبود، به طوری که انتشار تصاویری از این برنامه که در آن کودکان را با ضرب و شتم به بلعیدن ماهی زنده وادار می کنند، کاربران شبکه های اجتماعی را حیران کرد.

قبیله باتخینی جاود می گوید که نسخه این درمانِ عجیب را از قرن ها پیش از اجداد خود به ارث برده و متعهد شده است که آن را به صورت مجانی در اختیار مردم بگذارد.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها