پاسخ کوبندۀ "ابر شبیحه" به مجری الجزیره

پاسخ کوبندۀ
دوشنبه 24 خرداد 1395 - 22:23

العالم - "فارس الشهابی" نامزد پست نخست وزیری سوریه در فیسبوک به اتهام‌های وارده از سوی "فیصل قاسم" مجری جنجالی شبکه تلویزیونی الجزیره قطر پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، الشهابی نوشت در پاسخ نوشت: ای فیصل خائن، مطمئن باش حتی اگر مرا در پایین ترین پست اداری بگمارند تا آخرین روز حیاتم با شما خواهم جنگید.



الشهابی در پاسخ به مجری تروریست پرور الجزیره افزود: اینکه مرا ابرشبیحه نامیدید برای من مایه افتخار بوده و آن را در کنار مجازات های اروپایی برای خودم مدال افتخار می دانم؛ الان همه چیز را فهمیدم و آن اینکه کوتوله های داخلی برای اربابان خارجی شان کار می کنند.

فیصل قاسم اخیرا الشهابی را "ابر شبیحه" (هواداران شبه نظامی نظام بشار اسد رییس جمهور سوریه) نامیده است. قاسم مدتی قبل، از امکان انتخاب الشهابی از اهل سنت سوریه به عنوان نخست وزیر جدید سوریه از سوی "بشار اسد" رییس جمهوری این کشور ابراز نگرانی کرده بود.

مجری جنجالی الجزیره در صفحه خود در "فیسبوک" نوشت: پیش بینی شده که الشهابی نخست وزیر سوریه شود، این شخص نه یک شبیحه، بلکه ابرشبیحه است!

فیصل افزود: مشکل آن است که اهل سنت سوریه کاسه داغ تر از آش شده اند، لذا برای آنکه وفاداری شان را به حاکم علوی ثابت کنند از شبیحه های علوی پیش گرفته اند و بدون شک الشهابی یک سنی است که از تمام شبیحه های علوی شبیحه تر است.

بسیاری از شبکه های اجتماعی اخیرا از الشهابی به عنوان نخست وزیر آتی سوریه به جای "وائل الحلقی" نخست وزیر فعلی نام می برند که دوره مسئولیت وی پس از ادای سوگند مجلس جدید پایان یافته است.
الشهابی یک بازرگان اهل حلب است که در آمار سال های 2009 – 2010 مجله اقتصادی سوریه جزو صد بازرگان برتر این کشور بود.

با آغاز بحران سوریه در اسفند سال 1389، شبکه های تلویزیونی الجزیره قطر و العربیه عربستان در کنار دهها شبکه عربی دیگر همراه و همکار گروهک های تروریستی در سوریه شدند و هر کس به مردم و کشور خود پشت کرد از او با نام قهرمان یاد کردند و هر کسی در مقابل تروریست ها برای آزادی سوریه و مردم کشورش ایستادگی کرد از او با عناوین نامربوط یاد کردند.

یکی از اقدامات و توطئه های رسانه های مرتجع عرب از جمله الجزیره و العربیه در سوریه بحث فرقه گرایی و اختلاف افکنی میان مذاهب مختلف اسلامی بود که با هوشیاری مردم سوریه نقشه این رسانه ها خنثی شد و مردم، ارتش و نیروهای مردمی سوریه دوشادوش هم به مقابله و مبارزه با تروریست های تکفیری پرداختند که این مقاومت همچنان با صلابت ادامه دارد. 

206- 201        

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها