طرح تازۀ ترامپ ضد مسلمانان: تبعیض به‌شیوۀ اسرائیل

طرح تازۀ ترامپ ضد مسلمانان: تبعیض به‌شیوۀ اسرائیل
دوشنبه 31 خرداد 1395 - 14:05

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اجرایی کردن تبعیض نژادی علیه مسلمانان به شیوۀ برخوردِ "اسرائیل" با فلسطینی ها را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "رابرت تایت" در مقاله ای در روزنامه دیلی تلگراف نوشت: دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بار دیگر اظهارات نژادپرستانه ضد مسلمانان سر داد و این مساله جمهوری خواهان را برآن داشت تا دنبال راهی برای جلوگیری از نامزدی ترامپ از طرف این حزب باشند.
ترامپ در حالی این اظهارات نژادپرستانه را سر داد که به سبب اظهارات سابقش ضد مسلمانان، همچنان آماج انتقادهاست اما وی بدون توجه به این موضوع، همچنان بر ضرورت برخورد نژادپرستانه با مسلمانان پافشاری می کند.
ترامپ دربارۀ عملیات تروریستی حمله به همجنس گرایان که هفتۀ گذشته در اورلاندو اتفاق افتاد، گفت: کاش یکی از حاضران، مهاجم را در جا می کشت!

وی در گفت وگو با شبکه سی.بی.اس، تاکید کرد: من معتقدم که ما به عنوان دولت، در مرحلۀ کنونی باید فکر کردن به تبعیض نژادی، را آغاز کنیم.

ترامپ افزود: اگر به "اسرائیل" نگاهی بیندازیم می بینیم که این سیاست را بارها و به تکرار با موفقیت اجرا می کنند، البته باید بدانید که من از مضمون تبعیض متنفرم اما باید به کارگیری بدیهیات را آغاز کنیم.

ترامپ همچنین خواهان نصب دوربین های مراقبت در مساجد شد و گفت: اگر به فرانسه سفر کنید می بینید که فرانسوی ها همین کار را می کنند و حتی گاه، مساجد را می بندند.

این اظهارات ترامپ، خشم گستردۀ جمهوری خواهان را برانگیخت و به نظر می رسد که جمهوری خواهان، تلاش ها برای جلوگیری از نامزدی او از طرف جمهوری خواهان را آغاز کنند.

205

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها