ادامه تحصن مردم درمقابل منزل شیخ عیسی قاسم+تصاویر

ادامه تحصن مردم درمقابل منزل شیخ عیسی قاسم+تصاویر
سه شنبه 1 تير 1395 - 19:38

العالم - تجمع و تحصن گروه کثیری از مردم بحرین درمقابل منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان آن کشور، دراعتراض به اقدام رژیم آل خلیفه مبنی بر لغو تابعیت این روحانی برجسته ، همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، ادامه تحصن و تجمع صدها تن از زنان، مردان پیرو جوان و نوجوانان بحرینی در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم که به منظور اعلام همبستگی با وی انجام شد، در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است.

درعکس های منتشر شده در شبکه  های اجتماعی زنان و مردانی دیده می شوند که با پهن کردن زیراندازهایی در کوچه های اطراف خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم نشسته و مشغول دعا و نیایش هستند.

صدها تن از مردم بحرین که شیخ عیسی قاسم را خط قرمز خود اعلام کرده اند، از روز گذشته در اعتراض به لغو تابعیت این عالم برجسته در مقابل منزل وی تجمع کردند.

 

 

این افراد شب گذشته مراسم نماز مغرب و عشا و همچنین صرف افطاری را در خیابان ها و کوچه های اطراف آن به جا آوردند.

به دنبال تصمیم وزارت کشور بحرین برای لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم موجی از اعتراض این کشور را فرا گرفت و شخصیت ها و محافل مختلف این اقدام رژیم آل خلیفه را محکوم کردند.

وزارت کشور بحرین ضمن اعلام خبر لغو تابعیت شیخ قاسم، مدعی شد که شیخ عیسی قاسم به منافع عالی کشور ضربه زده و حق وفاداری به وطن را به جا نیاورده است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین و رهبر معنوی انقلاب آن کشور درسال سال 1937 میلادی دریکی از مناطق روستایی بحرین متولد شد.

9

پربیننده ترین خبرها