حملات سنگین سوریه به تروریستها درحومه حلب+فیلم

چهارشنبه 2 تير 1395 - 15:18

حلب (العالم) ـ ارتش سوریه، مواضع گروههای تروریستی در کفر حمره و الملاح و جاده کاستلو در حومه شمالی حلب را در چندین نوبت هدف حملات هوایی قرار داد.

ربیع کلاوندی، خبرنگار شبکه العالم از حلب گزارش داد، به دنبال حملات متعدد ارتش، شمار تلفات تروریستهای موسوم به "جیش الفتح" به بیش از 170 نفر رسید کما این که ارتش سوریه همچنان به حملات خود به مواضع آنها ادامه می دهد.

حمله شبانه ارتش به خطوط امدادرسانی تروریست ها در مرز ترکیه
ارتش سوریه با تکیه بر نیروی هوایی و توپخانه همچنان به حملات خود به مواضع گروههای تروریستی در حومه شمالی حلب ادامه می دهد. همچنین تحرکات تروریستها و خطوط امدادرسانی آنها از مرز ترکیه را که نیمه شب فعال می شود، شبانه هدف حملات هوایی قرار داد. 

بمباران مواضع النصره و دیگر تروریست ها با جنگنده های سوری و روسی
کمال الجفا، تحلیلگر سیاسی به خبرنگار العالم گفت: ارتش سوریه همراه با نیروی هوایی و جنگنده های روس، کلیه مناطق غربی و جنوب غرب اطراف حلب را زیر آتش گرفتند.

وی افزود: این مناطق، سراسر خطوط امدادرسانی اصلی به گروههای تروریستی و متحدانشان و در واقع حلقه اتصال اصلی بین مرزهای ترکیه و مناطق جبهه النصره و دیگر گروههای تروریستی است که با ارتش سوریه در حومه شمالی و جنوبی حلب می جنگند.

کشته شدن سرکرده النصره در حومه حلب 
در حومه جنوبی حلب، گروههای مسلح همچنان در بی سیم های خود در حال اعلام کشته شدن نیروهای خود در درگیری جاری در اطراف "خلصه" هستند. کشته شدن "ابو الزبیر الصومالی"، از سرکردگان جبهه النصره از جمله تلفات تروریستها در این درگیری است. همزمان نیروی هوایی ارتش نیز مواضع تروریستها را زیر آتش گرفته و خسارات و تلفات سنگینی به آنها وارد کرد.

تلفات سنگین ارتش سوریه به تروریست ها در حلب
جلفا افزود: در درگیریهای "خلصه"، خسارتها و تلفات سنگینی به گروههای تروریستی وارد آمد به طوری که  تروریستها در شرایطی فعلی قادر به هیچ کاری نیستند و ابتکار عمل در دست ارتش و متحدانش است. تروریستها هم اکنون پس از تحمل خسارتها و تلفات سنگین، گوش به زنگ و نگران حرکت بعدی ارتش هستند که قرار است ظرف چند روز آینده حمله خود را به کل محور جنوبی که از "الراشدن الرابع" تا "جبهه العیس" و "تله العیس" امتداد یافته، از سربگیرد.
اکنون نوعی نگرانی و التهاب شدید بر محورهای اطراف حلب درباره عملیات بعدی ارتش سوریه – که به گفته ناظران موعد آن نزدیک است - حاکم است خصوصا پس از آنکه تروریستها، تعداد زیادی از عناصر مهم خود را در درگیریهای اخیر از دست داده اند.
ربیع کلاوندی، خبرنگار العالم در حلب افزود عملیات فرسایشی ارتش سوریه برای تحلیل بردن توان تروریستها در سراسر اطراف حلب از شمال تا جنوب ادامه دارد.
208 ـ 211

پربیننده ترین خبرها