شاه اردن: به داعش حمله کنید!

شاه اردن: به داعش حمله کنید!
پنج‌شنبه 3 تير 1395 - 08:47

شاه اردن از کشورهای شرکت کننده در ائتلاف بین‌المللی خواست تا همکاری خود برای منهدم کردن قدرت و توانمندی گروه تروریستی داعش را افزایش دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، عبدالله دوم شاه اردن در جریان دیدار بریت مک گورک نماینده باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در ائتلاف بین المللی ضد داعش در کاخ الحسینیه در شهر امان بر تداوم تلاش اردن در کنار طرف های منطقه ای و بین المللی مختلف برای مقابله "کاملا قاطع" با خطر گروه های تندرو و در صدر آنها گروه تروریستی داعش تاکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت افزایش سطح هماهنگی و همکاری بین کشورهای شرکت کننده در ائتلاف بین المللی برای انهدام توانمندیهای این باند تروریست و از بین بردن آن در چارچوب یک شیوه فراگیر و مشارکتی تاکید کرد.

از سوی دیگر، مک گورک، "اقدام تروریستی بزدلانه" علیه یک موضع نظامی را که به آوارگان سوری در مرز شمال شرقی اردن خدمات رسانی می کند، محکوم و بر عزم ائتلاف بین المللی برای مبارزه با گروه تروریستی داعش تا نابودی آن و حمایت از توانمندیهای اردن در این زمینه تاکید کرد.

ناصر جوده وزیر خارجه اردن نیز در جریان دیدار با این مسئول آمریکایی بر حمایت اردن از هرگونه تلاش برای مبارزه با ترورریسم تاکید کرد و گفت: اردن همواره در این تلاش ها پیشرو بوده و خواهد بود.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها