فیلم بشار اسد در صحنه های نبرد با تروریست ها

دوشنبه 7 تير 1395 - 13:05

العالم - بشار اسد رئیس جمهوری سوریه با حضور در خطوط مقدم جبهه های نبرد با تروریست ها با نیروهای نظامی و مردمی این کشور که درحال نبرد با تروریست ها هستند، دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بشار اسد به همراه تعدادی از فرماندهان و مقام های آن کشور منطقه وسیعی از جبهه ها را مورد بازدید قرارداد و تا خطوط مقدم درگیری با تروریست ها و چند متری مواضع آنان پیش رفت.

دراین دیدار که دیروز انجام شد، رئیس جمهوری سوریه در ضیافت افطار با نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مسلح در فرودگاه مرج السلطان در غوطه شرقی دمشق حضور یافت.

ارتش سوریه درماههای گذشته بخش های وسیعی از خاک این کشور و شهرها و روستاهای مختلف را از محاصره و اشغال گروههای تروریستی خارج کرد و هم اکنون نبرد در مناطق مختلف این کشور ادامه دارد.

نیروهای ارتش روز گذشته هم بخش های وسیعی از کشتزارهای الملاح در حومه شمالی شهر حلب را از اشغال تروریست های مسلح جبهه النصره ( شاخه القاعده در سوریه ) آزاد کرد .

همزمان با آغاز عملیات نیروهای ارتش سوریه در مزارع الملاح، جنگنده های ارتش نیز مواضع گروههای مسلح را در این منطقه بمباران کردند.

درگیری های شدید ارتش سوریه با تروریست ها هم اکنون در جبهه حندرات و بخش های جنوبی مزارع الملاح ادامه دارد و تروریست ها در این درگیری متحمل تلفات و خسارات سنگینی شدند.

9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها