پیش بینی عجیب ترامپ در باره فروپاشی اروپا

پیش بینی عجیب ترامپ در باره فروپاشی اروپا
دوشنبه 7 تير 1395 - 14:51

نامزد حزب جمهوری خواه امریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور اعلام کرد به دلیل هجوم گسترده پناهجویان به اروپا، اتحادیه اروپا فروپاشیده و چهره این قاره به کلی دگرگون خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه "روسیا الیوم" ترامپ روز دوشنبه، 7 تیرماه 1395 ( 27 ژوئن) به روزنامه "تایمز" چاپ انگلیس گفت: به نظر من اتحادیه اروپا به زودی فرو خواهد پاشید.
وی مشکل مهاجرت و هجوم پناهجویان به اروپا را عامل فروپاشی اتحادیه اروپا دانست و پیش بینی کرد که کشورهای دیگر نیز مثل انگلیس از اتحادیه اروپا خارج خواهند شد.
نامزد حزب جمهوریخواه امریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خاطرنشان کرد که پذیرش بی حساب و کتاب پناهجویان در اروپا ظرف 10 سال آینده چهره این قاره را به کلی دگرگون خواهد کرد. وی خواستار جلوگیری از پذیرش مهاجران شد.
نامزد افراطی حزب جمهوریخواه آمریکا گفت که ترجیح می دهد به جای راه دادن پناهجویان به اروپا، به آنها کمک کرده و به مناطق امنی که برای آنان اختصاص یافته منتقل کند.
ترامپ با اشاره به موضوع سقوط قیمت نفت و به دنبال آن کاهش درآمدهای اسکاتلند به این کشور نیز درباره جدا شدن از انگلیس هشدار داد.
این میلیاردر امریکایی تأکید کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری امریکا، روابط کشورش را با انگلیس، اسکاتلند و ایرلند شمالی هر یک به طور جداگانه و به عنوان کشور مستقل ادامه خواهد داد. وی گفت این منطقه همیشه از اهمیت خاصی برای امریکا برخوردار بوده و در آینده هم همین گونه خواهد بود.

208-211-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها