کشته شدن مسئول نظامی داعش در القاع لبنان

شنبه 12 تير 1395 - 20:26

مسئول عملیات نظامی منطقه بلندی های القاع درگروه تروریستی داعش درعملیات رزمندگان مقاومت کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از پایگاه المنار، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان با موشک و از فاصله نزدیک ، یک مرکز فرماندهی در الزویتینه در بلندی های القاع در راس بعلبک درمنطقه بقاع شمالی را هدف قرار دادند که دراین عملیات، ابوخطاب، سرکرده داعش به همراه تعدادی از عناصر داعش کشته شدند.

این حمله درچارچوب عملیات منحصربه فرد نیروهای مقاومت ضد تروریست ها و سرکرده های میدانی آن ها در مرزهای لبنان و درچارچوب فعالیت مستمرو فداکاری های مستمر آنان است که از چند سال پیش برای حمایت از لبنان و مردم آن و دور کردن خطر تکفیری ها از آن ها تلاش می کنند که نتایج امنیتی مهمی را به دنبال داشته است.

دراین گزارش آمده است که این عملیات چند ساعت بعد از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان صورت گرفت که طی آن متعهد شد که مقاومت همه تلاش خود را برای حمایت از القاع و کل منطقه البقاع به کار می گیرد.

سید حسن نصر الله گفت اهالی القاع از نظر حزب الله و جنبش امل مانند اهالی مناطق الهرمل و روستاهای اطراف آن هستند؛ همه همسایه و هم وطن هستیم و اجازه نخواهیم داد که هیچ کسی اهالی القاع را هدف قرار دهد و باعث آوارگی آنان شود.

وی تصریح کرد ارتش لبنان و نهادهای امنیتی، دراین زمینه مسئول هستند و ما از آن ها حمایت می کنیم، این جزء اصول دین و ارزش های امام موسی صدر و وصیت سید عباس الموسوی سید شهدای مقاومت است.

دبیرکل حزب الله ادامه داد " امروزه انتظار می رود که بمانیم و ثابت کنیم که می توانیم تکفیری ها را شکست دهیم اما مهم همکاری و همبستگی و وحدت ملی است و به دولت درحمایت از کشور کمک کنیم.

215-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها