تحقق هدف سعودی‌ها از خودزنی؛

فلسطین فدای آل‌سعود شد!

فلسطین فدای آل‌سعود شد!
پنج‌شنبه 17 تير 1395 - 17:15

نمازهای عید فطر امسال و تبریکات مقامات اردنی، بر خلاف سال‌های گذشته بدون ذکر نامی از فلسطین بود و این امر، احتمال عمدی بودن انفجار در مدینه منوره را که از سوی کاربران عرب مطرح شده بود، افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، ناظران و کارشناسان رسانه در اردن گفتند که امسال عمدتا در نماز عید، درباره موضوع امنیت و محکومیت تروریسم سخن گفته شد، بدون آن که نامی از فلسطین به میان آید.

"رای الیوم" نوشت: مقامات اردنی در تبریکات عید سعید فطر، به "شهدا"ی انفجارهای تروریستی در ماه رمضان پرداخته و نسبت به انفجارهای عربستان سعودی به ویژه در شهر "مدینه منوره" ابراز تاسف کردند.   

این در حالی است که گروه های اسلام گرای اردن در بیانیه های اخیر خود، همسویی بیشتر با مساله فلسطین به ویژه حملات صهیونیست ها به مقدسات و فسطینیان را خواستار شدند.

کمرنگ شدن توجه مسلمانان به مسأله محوری جهان اسلام یعنی قضیه فلسطین، یکی از اهداف پنهان رژیم تروریستی-صهیونیستی آل سعود است و تحقق این امر در خطبه ها و تبریکات عید فطر امسال، احتمال عمدی بودن انفجارهای عربستان، به ویژه در مدینه منوره را تقویت می کند، چرا که سران آل سعود برای منحرف کردن توجه مسلمانان از انفجارهای خونین عراق و تجاوزات صهیونیست ها به مقدسات اسلامی در سرزمین های اشغالی، به سوژه های داغ همچون تصاویر انفجار در مدینه منوره نیاز مبرم دارند.


206
 

پربیننده ترین خبرها