مشکلات بازی "پوکمون" برای کاربران اندروید و IOS

مشکلات بازی
يکشنبه 20 تير 1395 - 13:52

بازی "پوکمون گو" (Pokémon GO)، طی هفته گذشته به عنوان مشهورترین بازی اندرویدی شناخته شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم به نقل از پایگاه "الیوم السابع" محبوبیت این بازی به حدی است که از زمانی که شرکت "نیانتیس" (Niantic)، در ماه گذشته در نمایشگاه E3 2016 ویژه بازی های اندرویدی از آن رونمایی کرد، بسیاری از کاربران بی صبرانه منتظر آن بودند. 
اما پس از نصب و اجرای این بازی در گوشی های اندرویدی، مشکلات متعددی برای کاربران بروز کرد که مانع لذت بردن آنها از این بازی شد.
پایگاه اینترنتی امریکایی "ibtimes" مهتمرین مشکلات موجود در این زمینه را منتشر کرده است:
- با اینکه این بازی اولین بازی ساخته شده از سری انیمیشن های کلاسیک است، اما پس از گذشت سال ها شرکت های توسعه دهنده نتوانسته اند ایرادهای موجود در این بازی را که کاربران با آن مواجه شده اند برطرف کنند. یکی از این ایرادها این است که کاربر در هر بار بازی مجبور است کل اطلاعات و داده ها را از ابتدا جمع آوری کند.
- از آنجا که این بازی براساس برخی آپشن های تلفن همراه مثل "مکان یابی" و اینترنت و دوربین در اثنای بازی طراحی شده است، لذا استفاده از آن به شدت عمر باتری گوشی را کم می کند.
- این بازی در وهله اول بر اساس حرکت و جابجا شده طراحی شده است لذا کاربران در حین رانندگی سرگرم بازی شده و به مسیر پیش رو توجه نمی کنند.
- بازی "پوکمون گو" از دسته بازی های اعتیاد آور است که می تواند کاربر را تا ساعت ها مشغول کند. در اینجا مشکل این است که علاوه بر وقت، پول زیادی را هم از دست کاربر خارج می کند. زیرا مستلزم تهیه مجموعه آپشن هایی است که کاربر ممکن است در زمان بازی به آن احتیاج پیدا کند. شرکت توسعه دهنده بازی این آپشن ها را به قیمت 100 دلار امریکا ارائه می کند!

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها