عربستان: مریم رجوی منجی ایران است!

عربستان: مریم رجوی منجی ایران است!
سه شنبه 22 تير 1395 - 14:12

پس از حمایت علنی رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان از گروهک تروریستی منافقین، رسانه‌های این کشور اکنون همه تلاش خود را برای پشتیبانی همه جانبه از این پروژه ننگین آل‌سعود به کار گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه سعودی "المدینه" در مطلبی "مریم رجوی" سرکرده گروهک تروریستی منافقین را "نلسون ماندلای ایران" خواند و مدعی شد: "کنفرانس پاریس از حجم مخالفت گسترده با نظام ایران پرده برداشت".!!
این روزنامه سعودی با اشاره به اظهارات "ترکی الفیصل" در کنفرانس مخالفین و اعلام مرگ "مسعود رجوی" سرکرده سابق این گروهک برای نخستین بار، نوشت: ترکی الفیصل 2 بار موضوع مرگ مسعود رجوی را به همسرش مریم خاطرنشان کرد.
درحالیکه جنایات مرگبار منافقین و پرونده سیاه این گروهک تروریستی علیه مردم ایران طی ده‌ها سال، و همچنین همکاری این گروهک با رژیم بعث در سرکوب قیام مردم عراق برکسی پوشیده نیست، این روزنامه سعودی ادعا کرد: "مریم رجوی در سخنرانیش ثابت کرد به دنبال آن است که به صورت مسالمت به مطالبات قانونی خود برسد."
روزنامه المدینه با تقدیر از حامیان گروهک تروریستی منافقین، در ادامه ادعا کرد که کنفرانس پاریس نشان داد این گروهک جایگزینی برای نظام ایران است.
روزنامه سعودی "الجزیره" هم در سایت اینترنتی خود در مطلبی تحت عنوان "ایران آزاد" مدعی شد: "در پی برگزاری این کنفرانس (گروهک منافقین در پاریس) افکار عمومی دنیا به این اتفاق نظر دست یافت که نظام ایران به اصول و قوانین شناخته شده بین المللی احترام نمی‌گذارد، و یکی از صادر کنندگان تروریسم به دنبال و حامیان اصلی آن است."!!
این روزنامه سعودی همچنین ادعا کرد که با برگزاری کنفرانس گروهک منافقین در پاریس، نشانه های "سقوط" روشن تر شده است.!!
ترکی الفیصل شنبه گذشته در جریان کنفرانس سالانه گروهک تروریستی منافقین در پاریس، با دادن وعده پیروزی به منافقین، خطاب به آنها گفت: "ما با شما ایستاده‌ایم و از شما حمایت می‌کنیم."
این شاهزاده سعودی که در میان تشویق‌های پی‌درپی اعضای منافقین به سخنان خود ادامه می‌داد، خطاب به مریم رجوی، ابراز امیدواری کرد که این گروهک به اهدافش دست یابد.
الفیصل در این نشست، سخنرانی تندی علیه ایران کرد و ضمن نسبت دادن تهمت‌های متعدد به ایران، اعلام کرد که او نیز مانند منافقین خواستار ساقط شدن نظام اسلامی ایران است.

پربیننده ترین خبرها