توافق نظامی مهم عربستان با صهیونیست ها!

توافق نظامی مهم عربستان با صهیونیست ها!
سه شنبه 22 تير 1395 - 16:29

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی از دیدار سفیر عربستان و همتای اسرائیلی او در اردن و احتمال تسلیم یک پایگاه هوایی در اقیانوس هند به اسرائیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری العالم به نقل از تارنمای " الدیوان" ، ژنرال "گادی ایزنکوت" گفت که "عینات شلاین" سفیر اسرائیل و همتای سعودی او "خالد الفیصل بن ترکی" سفیر عربستان در اردن، در جلسه ای که توسط "ولید عبیدات" سفیر اردن در اسرائیل برگزار شد؛ دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار که در امان پایتخت اردن و در حاشیۀ جشن ملی هفتادمین سالگرد استقلال این کشور انجام شد؛ تازه ترین تحولات منطقه ای مورد بررسی قرار گرفت و موضوع گفت و گو بیشتر حول محور چالش های عربستان در یمن می چرخید.

"خالد الفیصل بن ترکی" سفیر عربستان در اردن در این گفت و گو با اشاره به طولانی شدن جنگ در یمن گفت که کشورش ناچار است راهبرد جنگ را تغییر دهد از این رو بسیار مایل به استفاده از تجربیات نظامی اسرائیل است.

فرمانده ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از سفیر رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل برای ارائۀ مشاورۀ نظامی به عربستان در جنگ با یمن آمادگی کامل دارد اما همکاری دو جانبۀ اسرائیل-عربستان در یمن، مشروط به اعطای پایگاه هوایی تعز در نزدیکی دریای سرخ به اسرائیل خواهد بود.

 

 

202-9 

پربیننده ترین خبرها