دولت انگلیس اعلام کرد:

دیوید کامرون از کاخ می‌رود، گربه‌اش ‌می‌ماند!+عکس

دیوید کامرون از کاخ می‌رود، گربه‌اش ‌می‌ماند!+عکس
چهارشنبه 23 تير 1395 - 14:52

دولت انگلیس اعلام کرد بر خلاف "دیوید کامرون" که به زودی اقامتگاه رسمی نخست وزیر را ترک خواهد کرد، گربۀ اقامتگاه نخست وزیر در پست خود ابقا می‌شود!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "لاری" گربۀ موش گیرِ اقامتگاه نخست وزیر انگلیس، پس از کنارۀ گیری دیوید کامرون، همچنان در پلاک 10 خیابان معروف داونینگ خواهد ماند و از روز چهارشنبه، به "ترزا مای" نخست وزیر جدید انگلیس، در جهت مبارزه با موش های اقامتگاه، کمک خواهد کرد.

سخنگوی نخست وزیری انگلیس به روزنامۀ گاردین گفت: «این گربه کارمندِ رسمی دولت انگلیس است و ارتباطی با خانوادۀ کامرون ندارد، بنابراین در اقامتگاه رسمی نخست وزیری خواهد ماند».
گفته می شود که لاری، به سبب داشتن خوی درندگی شدید، برای شکار موش مناسب تشخیص داده شده و از سال 2011 در اقامتگاه نخست وزیری به کار گرفته شده است.

پیش از لاری، گربۀ دیگری به نام همفری وظیفۀ موش گیری در اقامتگاه نخست وزیری را به عهده داشت که همفری، در سال 1997، بازنشسته شده بود.
در این میان، یک حساب کاربری تویتری که به نام لاری ایجاد شده است، روز دوشنبه در پستی فوری نوشت: «آیا کسی، مربی مناسب برای آموزش گربه سراغ دارد، او را تا فردا لازم دارم؛ زیرا روز چهارشنبه می خواهم به چشم یک نفر، خوب جلوه کنم»!

205-220

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها