هشدار ستاد رسانه‌ای جنگ عراق به جریان صدر

هشدار ستاد رسانه‌ای جنگ عراق به جریان صدر
جمعه 25 تير 1395 - 10:30

ستاد رسانه ای جنگ ستاد فرماندهی عملیات مشترک نظامی تاکید کرد تظاهراتی که قرار است امروز (جمعه) در بغداد بنابر دعوت مقتدا صدر رهبر جریان صدر برگزار شود، غیرقانونی است.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، این ستاد در بیانیه ای از شهروندان خواست تا در این تظاهرات شرکت نکنند و قول داد که با هر گونه مورد مسلحانه بر اساس قانون به عنوان یک تهدید تروریستی برخورد کند.
اما ابراهیم جابری مدیر دفاتر صدر در بغداد و استان های شمالی دیروز (پنجشنبه) بر وجود هماهنگی قبلی با نیروهای امنیتی در خصوص تظاهرات امروز تاکید کرد.
سایت شبکه السومریه تأکید کرد که هزاران نفر دیروز پنجشنبه از استان های عراق جهت شرکت در تظاهرات در میدان التحریر وارد بغداد شدند و نیروهای امنیتی به منظور پیشگیری از هر گونه اقدام خلاف قانون تدابیر شدید امنیتی را به اجرا گذاشتند.
از سوی دیگر مقتدا صدر دوشنبه گذشته از مردم میهن دوست عراق خواست تا در تظاهرات بزرگ روز جمعه در میدان التحریر شرکت کنند که قرار است با شعار "برچیدن فساد و ظلم و کنار گذاشتن تمامی افراد فاسد" برگزار شود. 
وی تاکید کرد: باقی ماندن فساد و افراد فاسد به معنی ادامه تسلط تروریسم بر عراقی ها است.
در همین راستا نخست وزیر عراق از عراقی ها خواست تا تظاهرات امروز جمعه را به منظور "دور نگه داشتن کشور از آشوب و بلوا و افزایش یافتن چالش ها و برهم خوردن تلاش ها جهت استقرار امنیت در کشور " به تعویق اندازند.
حیدر العبادی تاکید کرد : وظیفه نیروهای امنیتی اجرای قانون و حمایت از منافع شهروندان و نهادهای دولتی است.
209

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها