وحشت در اردوگاه تجزیه طلبان کُرد

وحشت در اردوگاه تجزیه طلبان کُرد
شنبه 26 تير 1395 - 13:14

6 گروهک تروریستی و تجزیه طلب کردستان در مقر ارتباطات گروهک تروریستی موسوم به حزب دمکرات کردستان در شهر سلیمانیه عراق، در حال برگزاری نشستی فوق العاده هستند و مقرر شده این نشست تا چند روزی ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از دیده بان، این نشست از چهارشنبه گذشته با حضور دو شاخه دمکرات حزب دمکرات کردستان (حدک) و حزب دمکرات کردستان ایران (حدکا) و هر سه شاخه کومله و سازمان تروریستی خبات، در شهر سلیمانیه برگزار شده و در این جلسه در خصوص درگیری‌های مسلحانه اخیر در کردستان ایران نیز بحث هایی صورت گرفته است.
یکی از موارد مهم مورد بحث در این نشست اضطراری، پیرامون تهدید جمهوری اسلامی ایران مبنی بر حمله به اردوگاههای این گروهک‌ها بود.
گفته می شود ترس و وحشت از حملات موشکی و خمپاره ای به اردوگاههای تروریستهای کرد در شمال عراق، باعث برگزاری این نشست فوق العاده شده است.
گروهکهای تروریست کردی، همچنین در خصوص چگونگی اعلام وضعیت قرمز و تخلیه اردوگاهها، با یگدیگر تبادل نظر و مشورت کردند.
گزارش‌ها حاکی است که اوج نگرانی و ترس از حملات نظامی جمهوری اسلامی ایران به محل استقرار این گروهکها در شمال عراق، در چهره سردمداران تروریستها مشاهده می شود.
سایت دیده‌بان خاطرنشان کرد که چندی پیش جمهوری اسلامی ایران شدیدا به حکومت محلی منطقۀ کردستان عراق هشدار داده بود در صورت تکرار حملات تروریستی این گروهکها بر علیه شهروندان کردستان ایران، اردوگاههای آنها را با خاک یکسان خواهد کرد؛ و با تداوم این نوع اقدامات تروریستی، بزودی امکان عملی شدن این تهدید وجود دارد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها