حمله موشکی یمنی‌ها به مواضع مزدوران سعودی

حمله موشکی یمنی‌ها به مواضع مزدوران سعودی
يکشنبه 27 تير 1395 - 08:44

ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران و متجاوزان را در داخل و خارج مرزهای این کشور زیر آتش موشک های خود گرفتند.

شبکه خبری العالم به نقل از منابع یمنی گزارش داد، نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یک فروند موشک بالستیک توشکا به سوی پایگاه الحجف در جنوب استان تعز که یکی از پرجمعیت ترین مواضع مزدوران و متجاوزان است ، شلیک کردند .  
منابع خبری یمنی اعلام کردند : بیش از 150 مزدور و متجاوز در این حمله موشکی کشته و یا زخمی شدند و چند خودروی نظامی و انبار تسلیحاتی مزدوران و متجاوزان نیز در آتش سوخت.
این منابع افزودند که آتش سوزی بزرگی در پایگاه الحجف پس از حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی به راه افتاد و بالگردهای آپاچی برای نجات جان مجروحان پیوسته بر فراز پایگاه پرواز می کردند.
نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین روز شنبه با 2 فروند موشک بالستیک پایگاه نظامی ماس استان مأرب و پایگاه نظامی بن یالین استان مرزی نجران را هدف گرفتند و حمله مزدوران عربستان به منطقه حید النظاره شهر صرواح استان مأرب نیز با همکاری و هماهنگی ارتش و کمیته های مردمی دفع شد.
نیروهای یمنی روز شنبه از موشک های بالستیک بومی زلزال 3 نیز برای تخریب مواضع مزدوران و متجاوزان و وارد کردن تلفات و خسارات سنگین به آنها استفاده کردند و با همین موشک ها نیز پایگاه نظامی ماس را هدف قرار دادند.

214

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها