قیام مردم موصل؛

تصرف پایگاه‌‌های داعش در مناطقی از موصل

تصرف پایگاه‌‌های داعش در مناطقی از موصل
دوشنبه 28 تير 1395 - 09:28

یک منبع محلی در استان نینوا گفت: ساکنان محله باب الجدید در مرکز شهر موصل و شهرک حمام العلیل در جنوب این شهر علیه داعش قیام کرده و با عناصر این گروه تروریستی درگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این منبع در مصاحبه با سومریه نیوز با اشاره به قیام ساکنان محله باب الجدید در مرکز نینوا علیه عناصر گروه داعش، اظهار داشت: این قیام باعث شد عناصر این گروه از پایگاههایشان بیرون رانده شوند و دو خودروی آن ها به آتش کشیده شد و دو نفر از عناصر این گروه نیز کشته شدند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: ساکنان شهرک حمام العلیل نیز با عناصر داعش در مرکز این شهرک درگیر شدند که براثر آن سه نفر از عناصر این گروه کشته شدند.

به گفته این منبع، ساکنان شهرک حمام العلیل سعی دارند کنترل این شهرک را به طور کامل در اختیار بگیرند و عناصر این گروه را بیرون برانند. مردم پرچم عراق را در تعدادی از ساختمان های این شهرک به اهتزاز در آوردند.

بنابراین گزارش، گروههای مسلح سازمان یافته هر از گاهی به عناصر داعش در داخل شهر موصل مرکز استان نینوا حمله می کنند. گروه تروریستی داعش ژوئن سال 2014 کنترل این استان را در اختیار گرفت.

204 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها