برخورد پاتریوت‌های اسرائیل بایکدیگر در آسمان!

برخورد پاتریوت‌های اسرائیل بایکدیگر در آسمان!
دوشنبه 28 تير 1395 - 10:36

ارتش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن یک فروند هواپیمای بدون سرنشین، دو موشک پاتریوت شلیک کرد اما این دو موشک به جای هواپیما به یکدیگر اصابت کرده و منفجر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم به نقل از روسیا الیوم، منابع صهیونیستی گفتند برآوردهای ارتش رژیم اسرائیل نشان می دهد عملیات رهگیری هواپیمای بدون سرنشینی که گفته شد وارد حریم منطقه الجلیل و جولان اشغالی شده بود، با شکست مواجه شد.

این منابع افزودند، پدافند هوایی رژیم صهیونیستی دو موشک پاتریوت از منطقه صفد و همچنین منطقه ای بین الجلیل و جولان به سمت این هواپیما شلیک کرد.

به نوشته روزنامه اسرائیلی معاریو، این منابع تاکید کردند عملیات گسترده جستجو برای پیدا کردن لاشه هواپیمای بدون سرنشین شکست خورد و این قضیه این فرضیه را تایید می کند که موشک های پاتریوت به هواپیما اصابت نکرده، بلکه یکی از آن ها به دیگری برخورد کرده و هواپیما موفق شده است به سوریه بازگردد.

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز (یکشنبه) اعلام کرد که دو موشک پاتریوت به سمت هواپیمای بدون سرنشینی شلیک کرده است که گمان می رود از جولان به سمت سرزمین های اشغالی عبور کرده است.

در این حال روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشت در حال حاضر جزئیاتی درباره این حادثه وجود ندارد.

پیش از این خبرنگار روسیا الیوم در قدس خبر داده بود که آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین در جولان اشغالی سوریه به صدا درآمد. خبرنگار این شبکه به نقل از ارتش رژیم اشغالگر قدس گزارش داد که منطقه شمالی جولان هدف تیراندازی قرار گرفته است.  

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: براثر انفجار نارنجک در دستان یک نظامی اسرائیلی در ورودی یک پایگاه نظامی در منطقه جبل الشیخ در جولان اشغالی دو نظامی این رژیم کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند.

یک مسئول رژیم اشغالگر هم تاکید کرد که ارتش تحقیق درباره این حادثه را آغاز کرده است.

روزنامه جروزالم پست به نقل از یک منبع ارتش این رژیم نوشت: نارنجک در حالی در دستان راننده خودروی زرهی منفجر شد که وی با همقطاران خود نزدیک ایست و بازرسی مجدل شمس صحبت می کرد.

204 ـ 211

پربیننده ترین خبرها