پرچم داعش در خانه عامل حمله به قطار آلمانی

پرچم داعش در خانه عامل حمله به قطار آلمانی
سه شنبه 29 تير 1395 - 11:20

العالم- مقام های آلمان امروز(سه شنبه) اعلام کردند که در خانه عامل حمله تروریستی به مسافران قطار در جنوب این کشور، پرچم داعش یافته اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، پلیس آلمان اعلام کرد که جوان هفده ساله پناهنده افغان دوشنبه شب با حمله به مسافران قطاری در جنوب آلمان با استفاده از تبر و چاقو، 4 نفر را زخمی کرد.

در این حمله که در منطقه ورزبورگ رخ داد، 4 نفر زخمی شدند که جراحات سه نفر جدی است و یک نفر هم زخم های سطحی برداشته است. هنوز انگیزه مهاجم مشخص نشده است.

گزارش های اولیه از زخمی شدن ۲۰ نفر حکایت داشت اما در مرحله بعدی مشخص شد که حداقل ۱۴ نفر از آنها به خاطر شوک روحی، تحت درمان قرار گرفته اند.

به گفته مقام های پلیس مهاجم که در مجاورت شهر اخسنفورت زندگی می کرده است ، پس از حمله گریخت اما ماموران او را تعقیب کردند و به ضرب گلوله کشتند.

مقام های پلیس تایید کردند که  این حمله با تبر و چاقو در ساعت 21 و 15 دقیقه به فاصله کوتاهی پس از رسیدن قطار به ایستگاه ورزبورگ روی داد و خط آهن میان ورزبورگ-هایدینگزفلد و اوخسنفورت بسته شد.

در ماه مه هم یک مرد، نفری را در یک ایستگاه خط آهن در نزدیکی شهر مونیج کشت و سه نفر دیگر را زخمی کرد. او بعدا در یک بیمارستان روانی بستری شد.

9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها