جمعیت عمل: نظام بحرین افسارگسیخته تر شده است

جمعیت عمل: نظام بحرین افسارگسیخته تر شده است
سه شنبه 29 تير 1395 - 14:47

جمعیت عمل اسلامی بحرین با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که نظام حاکم بحرین افسار گسیخته تر شده و بیش از پیش با ملت دشمنی می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت منامه پست روز سه شنبه به نقل از جمعیت عمل اسلامی بحرین گزارش کرد: "تصمیم نظام آل خلیفه برای محاکمه شیخ عیسی قاسم، صدور حکم انحلال جمعیت اسلامی وفاق ملی، منع 4 عالِم دینی از اقامه نماز جماعت و جمعه و بازداشت شیخ محمد صنقور" ( که امامت بزرگترین نماز جمعه بحرین را برعهده دارد) نشان می دهد که این نظام مستبد، افسارگسیخته تر شده است و بیش از پیش با ملت دشمنی می کند.
این جمعیت دربیانیه ای اعلام کرد : واقعیت ها نشان می دهد که نظام حاکم با ملت کینه ورزی می کند و می خواهد همچنان به جرایم و جنایات خود ادامه بدهد.
جمعیت عمل اسلامی بحرین افزود: نظام حاکم با ادامه دادن به جرایم و جنایاتش هویت واقعی خود را نمایان کرد و نشان داد که علیه ملت توطئه می کند ملتی که نظام حاکم حرمتش، حقوقش و مقدساتش را پایمال کرده است.
این جمعیت با درخواست از مردم برای ادامه اعتراضات مسالمت آمیز، تصریح کرد: تظاهرات و اعتراضات مردمی مسالمت آمیز در سراسر بحرین به خصوص منطقه الدراز – محل سکونت آیت الله عیسی قاسم - برای پایان دادن به استبداد و دیکتاتوری نظام حاکم همچنان ادامه خواهد داشت.

214-211-9

پربیننده ترین خبرها