بازجویی صهیونیست ها از بیماران غزه

بازجویی صهیونیست ها از بیماران غزه
سه شنبه 29 تير 1395 - 18:05

"شاباک" اخیرا به عملیات بازجویی از بیماران اورژانسی در هنگام بیرون آمدن آنها از گذرگاه بیت حانون – ایرز واقع در شمال نوار غزه شدت بخشیده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شاباک از نیاز بیماران به درمان به ویژه بیماران اورژانسی سوء استفاده کرده و آنها را ساعتها درون آمبولانس مورد بازجویی قرار می دهد.
روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی اذعان کرد که بر اساس آمار انجمن پزشکان حقوق بشر، اخیرا پنج بیمار اورژانسی توسط نیروهای امنیتی این رژیم بازجویی شده اند.

هدف صهیونیست ها از این اقدام جمع آوری اطلاعات است.
این انجمن تحقیق به عمل آمده از یک فلسطینی 48 ساله را به طور مستند ثبت کرده است . وی از ضعف در شرایین قلب رنج می برد و برای معالجه به درون سرزمین های اشغالی انتقال داده شد و در درون آمبولانس به مدت 50 دقیقه توسط عناصر امنیتی رژیم صهیونیستی مورد بازجویی قرار گرفت.
عناصر یاد شده از همسر این فلسطینی در مورد گرایش فرزندانش به گروه های فلسطینی سوال کردند و از او شماره تلفن های آنها را گرفتند و بیمار نیز مورد بازجویی قرار گرفت.
صهیونیست ها در اواسط ماه می گذشته نیز یک بیمار 38 ساله که از سرطان روده رنج می برد، به مدت دو ساعت مورد بازجویی قرار دادند و یک بیمار دیگر نیز در ابتدای ماه آوریل به مدت پنج ساعت مورد بازجویی قرار گرفت.
209

 

پربیننده ترین خبرها