فراخوان برای تظاهرات مقابل سفارت بحرین در لندن

فراخوان برای تظاهرات مقابل سفارت بحرین در لندن
چهارشنبه 30 تير 1395 - 08:53

مخالفان بحرینی مقابل سفارت بحرین در لندن پایتخت انگلیس تظاهرات می کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تشکّل مخالفان بحرینی در انگلیس روز سه شنبه اتباع بحرینی مقیم این کشور را به مشارکت در تظاهرات پنجشنبه (21 ژوئیه) فراخواند.
تشکّل مخالفان بحرینی در بیانیه ای اعلام کرد: علمای بحرین بارها هشدار داده اند که نظام حاکم آل خلیفه حقوق اکثریت مردم این کشور را که شیعه هستند ، پایمال و آزادی های آنها را سلب می کند و به سرکوب آنان می پردازد.
تشکل مخالفان بحرینی در بیانیه خود افزود : نظام حاکم مردم را از حقوق دینی و مذهبی خود نیز محروم کرده است و علمای بحرین در قبال نقض حقوق و سلب آزادی های مردم ساکت ننشسته اند و بارها صدای اعتراض خود را بلند کرده اند.
تشکل مخالفان بحرینی اعلام کرد : روز پنجشنبه کنفرانسی خبری نیز مقابل سفارت بحرین در لندن برای افشای بیشتر جرایم و جنایات نظام حاکم آل خلیفه برگزار خواهد شد .
مخالفان بحرینی اعلام کردند : دشمنان امت اسلامی برای تأمین منافع خود و تکفیری ها برای خدمت به اربابان خود ، قدرت های استکباری و صهیونیست ها از هیچ توطئه ای برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمانان رویگردان نیستند که مسلمانان باید برای دفع این توطئه ها هیچگاه از پای ننشینند.


214

پربیننده ترین خبرها