انهدام کامل سامانه موشکی جبهه النصره در جولان+ویدیو

پنج‌شنبه 31 تير 1395 - 11:51

سوریه (العالم) ـ ارتش سوریه با یک فروند موشک هدایت شونده، سامانه شلیک موشک های "فیل" متعلق به گروه تروریستی النصره را منهدم و خسارات و تلفات سنگینی به این گروه در غرب القنیطره وارد کرد.

حسام زیدان، خبرنگار شبکۀ خبری العالم در استان السویدا سوریه گزارش داد: قنیطره همچنان صحنه تشدید درگیری بین ارتش سوریه و گروه تروریستی جبهه النصره است. ارتش در واکنش به تجاوزات گروه های تروریستی، با شلیک یک فروند موشک هدایت شونده، سامانه شلیک موشک های وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره (شاخه القاعده در سوریه) را به طور کامل منهدم کرد.
تروریست ها با استفاده از این سامانه، شهر البعث در غرب قنیطره را هدف موشک های فیل قرار می دادند. در حمله موشکی ارتش، علاوه بر انهدام کامل این سامانه، تعداد زیادی از تروریست ها هم کشته شدند.

منابع آگاه می گویند که محل استقرار سامانه موشکی تروریست های جبهه النصره، در فاصله 300 متری سیم‌خاردارهای جولان اشغالی (نزدیک منطقه حضور نظامیان صهیونیستی) بوده است.

مواضع تروریست های النصره در زیر آتش ارتش سوریه
از سوی دیگر در جنوب کشور نیز، ارتش سوریه مواضع تروریست های جبهه النصره در مزرعه الدحداح و محله شرقی شهر بصری الشام نزدیک شهرک "برود" در حومه السویدا همچنان زیر آتش دارد. این شهرک، قبلا در معرض حمله گروه تروریستی النصره بود. این در حالی است که ارتش به منظور دفع هر گونه حمله تروریست ها به حومه غربی السویدا، در حال ثبیت مواضع خود در حومه درعا و حومه السویدا به خصوص در اطراف فرودگاه الثلعی تا شهرک های برود و المجیمر است.
یکی از سربازان سوری به خبرنگار العالم گفت: ما در اینجا استقرار یافته ایم و هر گونه تحرکات تروریست ها به خصوص حمله های احتمالی آنها به هر یک از روستاهای مجاور را زیر نظر داریم و آن را دفع می کنیم.

دفع حمله تروریست ها به السویدا
همزمان ارتش سوریه، تحرکات تروریست هایی که خود را از بادیه سوریه به السویدا می رسانند دفع کرد. ارتش در این منقطه، مسیر قاچاق عناصر مسلح و تحرکات آنها که از بادیه سوریه و مرز عراق و اردن خود را به این منطقه می رسانند، تحت نظر و زیر آتش دارد.
خبرنگار العالم در حومه السویدا گزارش داد: ارتش سوریه با تسلط بر این ارتفاعات، هر گونه حرکتی از گروه تروریستی داعش را که از بادیه سوریه و مرزهای عراق به سمت حومه شمالی و شرقی السویدا نفوذ می کنند، هدف قرار می دهد.

208 ـ 211

پربیننده ترین خبرها