انور عشقی با کدام ژنرال صهیونیست ملاقات کرد؟

انور عشقی با کدام ژنرال صهیونیست ملاقات کرد؟
شنبه 2 مرداد 1395 - 13:41

منابع خبری فاش کردند: ژنرال اسرائیلی که انور عشقی افسر سابق سازمان اطلاعات عربستان اخیرا با او در تل آویو ملاقات کرد، از بزرگترین قاتلان اعراب به شمار می رود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه رای الیوم، ژنرال عومر بارلیف از اعضای کنونی پارلمان رژیم اشغالگر قدس که انور عشقی در جریان سفر اخیرش به فلسطین اشغالی با او ملاقات کرد، از فرماندهان "یگان سییرتمتکال" بوده است. این یگان مسئول اجرای عملیات ترور در قلب کشورهای عربی است.

به نوشته سایت "عربی 21"، بارلیف فرزند حاییم بارلیف رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و صاحب ایده "خط باریف" در ناحیه کانال سوئز است.

برپایه این گزارش، باریف معمولا افتخار و مباهات می کند که بیشترین تعداد عربها را در جریان خدمت نظامی خود و به طور مشخص به عنوان افسر و فرمانده یگان سییرتمتکال کشته است.

باریف که از "بازهای" حزب کار رژیم اشغالگر به شمار می رود، اخیرا خواهان حمله نظامی به نوار غزه درپی کشف چند تونل شد.

جای تعجب است که عشقی هدف از سفرش به فلسطین اشغالی را اینگونه توجیه کرد که می خواسته طرح صلح عربی را در سطح داخلی رژیم صهیونیستی مورد بحث قرار دهد و این درحالی است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم رسما اعلام کرده است که این طرح نمی تواند به عنوان یک پایه و اساس برای مذاکره باشد.

پربیننده ترین خبرها