تلویزیون رژیم اشغالگر:

دشمن اسرائیل در غزه و تهران نیست!

دشمن اسرائیل در غزه و تهران نیست!
شنبه 2 مرداد 1395 - 16:25

شکست خفت بار صهیونیستها در جنگ 33 روزه علیه لبنان همواره تاثیرات خود را در ذهنیت صهیونیستها برجای گذاشته است، به گونه ای که این رژیم ادعا می کند با ایجاد تحولاتی در ساختار یگانهای مختلف ارتش در صدد جبران اشتباهات گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، گزارشگر شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: با گذشت 10 سال از جنگ 33 روزه، ارتش اسرائیل از برگزاری مانورهای گسترده جنگی دست نمی کشد. دشمنی که همواره فرمانده های نظامی اسرائیل را نگران می کند در غزه و تهران نیست بلکه در ضاحیه جنوب بیروت سنگر گرفته است.
این شبکه برای بررسی عملکرد ارتش پس از گذشت 10 سال از جنگ 33 روزه و میزان ارتقای آن و واحدهایی که همچنان به ارتقا و پیشرفت عملکرد نیازمند است، با 4 فرمانده نظامی درنیروهای هوایی و دریایی، زمینی و جبهه داخلی گفتگو کرده است.
گزارشگر صهیونیست بیان کرد: بدون شک پیوستن جنگنده های اف 35 به ناوگان هوایی ارتش، عملکرد نیروی هوایی را به میزان چند برابر ارتقا می دهد.
سرگرد "ع" فرمانده اسکادران 117 نیروی هوایی در این باره گفت: بدون شک جنگ آینده با حزب الله بسیار دشوار خواهد بود.
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال افزود: حزب الله در مقابل طی دهه اخیر دست و پا بسته ننشسته است و برای اختلال در عملکرد جنگنده های اسرائیل به موشکهای پیشرفته ضد هوایی مجهز شده است.
وی افزود: بدون شک در جنگ آینده نباید انتظار داشت که همه جنگنده ها پس از عملیات به سلامتی به آشیانه بازگردند.
گزارشگر اسرائیلی یادآور شد: نیروی زمینی اسرائیل از شکستها و اشتباهات جنگ 33 روزه درس عبرت گرفت و نحوه هماهنگی عملیات با نیروی هوایی و نیروی دریایی را تمرین کرد.
وی افزود: نیروی زمینی با در نظر داشتن این باور که حملات هوایی جنگنده های نیروی هوایی به تنهایی کار ساز نیست، با اجرای مانورهایی خود را برای حمله زمینی به اراضی دشمن آماده می کند.
سرگرد الیاف الیاز فرمانده گردان 890 یگان هوابرد ارتش رژیم صهیونیستی در راستای جبران اشتباهات نیروی زمینی که به شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روز منجر شد مدعی شد: در جنگ آینده لبنان متحمل خسارتهای بسیاری می شود.
گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: اقتدار روز افزون حزب الله که طی سالهای اخیر درحال افزایش است را نباید نادیده گرفت.این حزب طی 10 سال قدرت جنگ آوری بالایی را در بازوی رزمی خود ذخیر کرده است.
وی افزود: حزب الله در زمینه حملات زمینی، تجربه ممتازی را در اراضی سوریه کسب کرد.
گزارشکر اسرائیلی گفت: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان نیز در این باره تصریح کرده است که در صورت جنگ، حزب الله یک شهرک اسرائیلی در نزدیکی مرزهای لبنان را اشغال می کند.

پربیننده ترین خبرها