فراخوان تظاهرات علیه جنايت جدید عربستان در یمن+ فيلم

چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 09:46

کمیته عالی انقلاب یمن از مردم در همه استانها و بخش‌های این کشور خواست تا برای محکوم کردن دو جنایت عناصر مزدور و تکفیری طرفدار متجاوزان سعودی در روستای الصراوی در استان تعز تظاهرات کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کمیته عالی انقلاب یمن بر اهمیت مشارکت گسترده مردم در این تظاهرات با عنوان "الصراوی قربانی تروریسم ائتلاف آمریکایی است" تاکید کرد و گفت: زمان برگزاری تظاهرات متعاقبا اعلام خواهد شد.
شورای سیاسی جنبش انصار الله یمن نیز جنایت های پلید و نسل کشی متجاوزان و مزدوران آنها از طریق بمباران، کشتار، ارعاب زنان و کودکان، ربودن دهها نفر از مردم، آتش زدن مساجد و خانه‌ها و سایر اقدامات وحشیانه در منطقه الصراوی در بخش صبر الموادم در استان تعز را محکوم کرد.
این شورا در بیانیه خود همه همدستان و سکوت کنندگان درقبال این جنایت ها علیه اهالی استان تعز را مسئول دانست و از سازمان ملل و نهادهای حقوق بشری خواست تا به سرعت به مسئولیت های خود درقبال این جنایت ها و رفتارهای وحشیانه علیه ملت یمن خصوصا در روستاهای الصراوی عمل کنند. این شورا همچنین درباره هرگونه جنایت علیه ربوده شدگان در این منطقه هشدار دارد.
مزدوران ائتلاف تحت فرماندهی عربستان دیروز (سه شنبه) جنایت بسیار پلیدی را علیه اهالی روستای الصراوی در استان تعز مرتکب شدند. آنها تعدادی از اعضای خاندان الجنید را بازداشت و شمار دیگری را به قتل رسانده و تعداد زیادی از خانه های آنها را به همراه مساجد آتش زدند. این مزدوران تعدادی از قبور را نیز نبش قبر کردند.

پربیننده ترین خبرها