حزب الله لبنان ذبح کشیش فرانسوی رامحکوم کرد

حزب الله لبنان ذبح کشیش فرانسوی رامحکوم کرد
چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 11:00

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای جنایت گروه تروریستی داعش در فرانسه و گروگان گیری و ذبح یک کشیش فرانسوی در داخل کلیسا را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکۀ العالم، حزب الله با انتشار این بیانیه، مراتب همدردی خود را با خانواده قربانی و کلیسای فرانسه، ملل جهان و ملت فرانسه اعلام کرد.

حزب الله خاطرنشان کرد، این جنایت حلقه ای از زنجیره طولانی قتل و جنایت هایی است که مرزهای زمان و مکان را درنوردیده و زندگی، آزادی، شرف و کل انسانیت را هدف قرار داده است. هدف از این جنایت تحریک مستقیم و غیر مستقیم علیه اسلام و مسلمانان است تا فتنه ای کور را در میان پیروان مذاهب و ادیان مختلف ایجاد کنند.
در این بیانیه آمده است: این جنایت یک بار دیگر ما را بر آن می دارد تا در مقابل کشورها و دولت هایی از تروریسم حمایت همه جانبه کرده و بر جنایت آنها در منطقه سرپوش گذاشته اند و کار را به اینجا رساندند که کل جهان در آتش این تروریسم بسوزد، به پا خاسته و از همه آنها بخواهیم از سیاست های کهنه و اشتباه خود دست بردارند. ما باید یکصدا و جدی در برابر تروریسم به هرشکل و عنوانی که باشد بایستیم و با حامیان منطقه ای و بین المللی آنها مدارا نکنیم.

دیروز دو فرد مسلح به سلاح سرد که خود را از اعضای داعش معرفی کردند، چند نفر را در کلیسایی در فرانسه به گروگان گرفته و یک کشیش را سربریدند. 

208 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها