255 تن از منافقین در فهرست "wanted" بین‌المللی

255 تن از منافقین در فهرست
چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 12:41

فرماندۀ سپاه چهارم کرمانشاه ضمن تشکر و قدردانی از نخست وزیران سابق و کنونی عراق خاطر نشان کرد: آن ها قراردادی با ما دارند که بر اساس آن، تا سال 2016، هیچ فردی از سازمان نفاق را در کشور خود نگه نداشته و آن‌ها را اخراج کنند.

سردار "ناصر شعبانی" در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری العالم اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران، فهرستی از 255 تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین تهیه کرده است که شامل نام و مشخصات، سوابق جرم و اتهامات محکمه پسندی می شود که بر مبنای اعترافات و دیگر دلایل ارتکاب جرم و جنایت های تروریستی استوار است. این افراد، در فهرست افراد تحت پیگرد پلیس بین الملل، معروف به "wanted" قرار گرفته اند.
سردار شعبانی تاکید کرد که اکثر اعضای این فهرست، همچنان در عراق هستند و چون جایی برای رفتن ندارند، هنوز از این کشور خارج نشده اند.
* منافقین بسیار از مردم کُرد را به نفع صدام کشتند
وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران خواهان دستگیری و محاکمۀ افراد این فهرست است، خاطر نشان کرد: علاوه بر لیست 255 نفره ای که جمهوری اسلامی مطرح کرده است، نمایندگان پارلمان عراق نیز علیه اعضای دیگری از این گروهک تروریستی اعلام جرم کرده اند، زیرا این گروهک تروریستی طی انتفاضۀ شعبان در عراق، بسیار از مردم کُرد را به نفع صدام کشتند.
سردار شعبانی افزود: نمایندگان پارلمان عراق، با تهیۀ فهرستی 120 نفره از اعضای گروهک تروریستی منافقین، خواهان محاکمۀ این افراد به سبب کشتار مردم در خانقین هستند.
* دلیل باقی ماندن منافقین در عراق
وی تنها علت باقی ماندن منافقین در عراق را فشارهای آمریکا تحت پوشش سازمان ملل دانست و گفت: نه تنها پادگان لیبرتی بلکه فرودگاه نیز دست آمریکایی هاست.
فرماندۀ سپاه چهارم کرمانشاه ضمن تشکر از تلاش هایی که عراق تاکنون در این زمینه انجام داده است، تسریع در روند اخراج اعضای این گروهک و حتی تحویل دادن آن ها به جای اخراجشان را خواستار شد.
* اگر معذوریت اخلاقی نبود، می‌توانستیم اعترافات منافقین را پخش کنیم
سردار شعبانی تصریح کرد: شماری از عناصر این گروهک تروریستی خود را به ما تحویل دادند و اعترافاتی تکان دهنده کردند که اگر معذوریت اخلاقی نبود و می توانستیم اعترافات آن ها را پخش کنیم، پلیس عراق و جامعه اروپا با رجوع به وجدان می توانست درک کند که این افراد، چه تروریست های خطرناکی هستند. متاسفانه اعترافات آن ها به گونه ای است که اگر پخش شود، بیم آن می‌رود که گروهک منافقین اقدام به ترور آن ها کند.
 

سردار شعبانی

* شباهت اقدامات منافقین با داعش و النصره
شعبانی اظهار داشت: در هر حال متأسفانه عناصر این گروه همان اوایل انقلاب، حرکتهای خشونت آمیز و عملیات انتحاری انجام دادند. همانند کاری که داعش و النصره انجام می دهند. آنها حادثه هفت تیر را که 72 تن در آن به شهادت رسیدند؛ شهدای محراب را و 17 هزار شهید جمهوری اسلامی ایران از مردم علمایی که سمت امام جمعه داشتند مقبول مردم بودند را مرتکب شدند. به خصوص شهادت شهید رجایی و باهنر.
* غنایم به دست آمده در عملیات مرصاد از عربستان بود
وی تأکید کرد: غنایمی که ما در عملیات مرصاد بدست آوردیم و تسلیحات و به خصوص خودروها، متاسفانه همه (از) سفارت عربستان بود. خودروهای پنج دنده آن روز با باک سوپر و سیستم های خاص. ما که یک دولت بودیم اینها را نداشتیم. بعدا که بررسی کردیم و عناصر تسلیم شده اعتراف کردند، گفتند اینها اهدایی عربستان بوده است.
* ارتباط سرویس امنیتی عربستان و منافقین اکنون علنی شده است
شعبانی افزود: لذا این ارتباط از قبل بین سرویس امنیتی عربستان در بکار گیری این مزدوران وجود داشت و حالا علنی شده است. اینکه امروز سازمان نفاق در فرانسه (یعنی) جایی که خود آنها هم به ظاهر در تعرض گروههای تکفیری هستند، ما تعجب می کنیم که اروپا با اینکه خودش آسیب پذیر است و تهدید گروههای تکفیری را دارد، باز هنوز عبرت نگرفته است و منافقین را دعوت کرده است. در خبر خواندم که 150 میلیون دلار فقط پولِ هزینه تردد برخی از این شخصیت ها شده است.
شعبانی تصریح کرد: سازمان نفاق با محوریت عربستان و حمایت آمریکا در فرانسه عده ای را جمع کردند. حتی گروههای معارض سوری را هم آوردند که صحنه پر باشد.
شعبانی با اشاره به اذعان عربستان به مرگ رجوی در جریان کنفرانس اخیر پاریس خاطرنشان کرد: در کنار همه هزینه هایی که برای برگزاری آن اجلاس صورت گرفت، وزیر اطلاعات برکنار شده عربستان در آنجا مرگ رجوی را به نوعی اعلام کرد، البته ما هم خبر داشتیم و افرادی که از سازمان نفاق تسلیم شدند، دو نفر آنها بارها به ما گفتند که ماشین بنز شخص رجوی را که دیده بودند که سقفش منهدم شده بود؛ به صورتیکه اگر کسی در آن ماشین بود حتما آسیب دیده. آنان ماشین رجوی را در سایه بان پارکینگ رهبری نفاق در پادگان بدنام اشرف در عراق دیده بودند. اینها گفته بودند که رجوی مجروح شده است و گزارش ما این بود که قسمتی از صورت او – که این جزای این دنیای او است- به شدت سوخته است و بسیار چهره کریهی داشت، به همین دلیل سازمان منافقین می‌ترسید درصورتیکه او را در منصه ظهور و به مردم و به طرفدارها نشان دهد، طبیعتا یاس و نامیدی برای آنها بیشتر شود.
* نقش منافقین در کشتار مردم الجزایر
شعبانی با اشاره به استفاده عربستان و بعضی از کشورهای منطقه از منافقین گفت: من اجازه می خواهم اعتراف دو نفر از فرماندهانشان را که به ما پناهنده شدند، بازگو کنم. من با دو نفر از آنها صحبت کردم و به آنها گفتم که کجا از خودتان بدتان آمد زیرا بلاخره شما به این ملت خیانت کرده اید و با کمال تعجب یکی از آنها گفت که سازمان آنها را در سال 1993 - 1994 به عنوان - به گفته خودش - نیروهای مزدور به کشور الجزایر فرستاد.
وی افزود: یادم می‌آید اخباری داشتیم که به یکباره اهالی روستایی در حاشیه شهر الجزیره پایتخت الجزایر همه کشته می شدند. این فرد به ما گفت که سازمان با سرویس آنها قرارداد بست و آنها را به عنوان آدمکش برد و به آنها گفتند که این قسمت از مردم بیماریهای مسری دارند و خطرناک هستند و بیماری دارند و شما آنها را بکشید، و آنها برای ماموریت به آنجا رفتند و هرکس را که الجزایری بود کشتند، ولی بعد فهمیدند که آنها مردم انقلابی و مخالف هستند.

پربیننده ترین خبرها