احزاب یمن قتل عام شیعیان الصراری را محکوم کردند

احزاب یمن قتل عام شیعیان الصراری را محکوم کردند
چهارشنبه 6 مرداد 1395 - 18:33

"جمعیت احزاب و سازمان های سیاسی ضد تجاوز دریمن" جنایات مزدوران آل سعود و آمریکا علیه شیعیان روستای "الصراری" و مناطق اطراف آن را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، این جمعیت با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از قتل و آواره کردن زنان، کودکان و سالمندان بی گناه، انهدام و سوزاندن خانه ها و مساجد و محاصره منطقه توسط مزدوران تکفیری آل سعود، تأکید کرد که این مزدوران با استفاده از انواع تسلیحات و شیوه های کشتار جمعی به دنبال پاکسازی نژادی منطقه هستند.

این بیانیه از سکوت ذلت بار جامعه جهانی نسبت به این جنایت به شدت انتقاد کرد و از شرافتمندان و عقلای تعز و یمن اقدام جدی و مسئولانه برای نجات جان اهالی بی گناه روستای الصراری و حمایت از آنان را خواستار شد.  
احزاب یاد شده از کمیته عالی انقلابی، کمیته عالی امنیتی و طرف های ذی ربط درخواست کردند که برای متوقف کردن جنایات و نقض حقوق بشر توسط این قاتلان و جنایتکاران داعشی و مزدوران آل سعود در این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.

این بیانیه با درخواست از تمام سازمان های بین المللی و آزادیخواهان جهان برای عمل به مسئولیت هایشان در این زمینه، سازمان ملل متحد و کشورهای عضو ائتلاف سعودی و مزدورانشان را مسئول این جنایات در سطوح حقوقی، اخلاقی و انسانی دانست که در واقع استمرار تجاوزگری سعودی آمریکایی صهیونیستی علیه منطقه به ویژه یمن است.
مزدوران آل سعود با حمله به روستای الصراری، ضمن تخریب مساجد و خانه های مردم، ده ها تن از شیعیان و سادات منطقه را به شهادت رساندند و بیش از 125 نفر از مردان، زنان و کودکان روستا را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.


206-220
 

پربیننده ترین خبرها